EikichiOnizuka Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jag har gjort en Jackie Chan hemsida nu! Där kan du hitta alla hans filmer och läsa om honom mm. Gå gärna in och kolla , skriv här om ni tycker att jag har missat något. P.S. Jag ska göra en påsättochvis community där senare (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jävligt snygg (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 konstiga tables? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 måste den va rosa?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Finns det inte en film som heter No More Mr. Nice Guy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 aldrig hört den där jackia chan . Är han känd ? Sen så tycker jag inte om den rosa bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 aldrig hört den där jackia chan . Är han känd ? Sen så tycker jag inte om den rosa bakgrunden Har du aldrig vetat om Jackie Chan?!!!! Kattastrof! Han är ju (åtminstone tycker jag det.) Världens bästa tvskådis.... Han är ju bara för härlig i Rush Hour... Sen så gör han ju alla sina stunts själv sägs det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag är ingen filmnisse .. inte sett rush hour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 No More mr.Nice Guy är Mr.Nice Guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 la laki chan Grym sida men lite hmm rosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts