FeNg_ Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Ta Screens till mafia Programet fins på den sidan ---> (:!!! Är inte ricktigt säker på hur det fungkar för jag hittade det idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 jag vet inte riktigt hur ni folk läser i forumet men innan jag blev bannad tjatade jag som fan på att ni skulle använda det programmet (hypersnap dx) till att ta screens till mafia (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jag vet inte riktigt hur ni folk läser i forumet men innan jag blev bannad tjatade jag som fan på att ni skulle använda det programmet (hypersnap dx) till att ta screens till mafia Åå Lessen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag använder Fraps. Jag har massor av screens. Ska jag lägga upp några här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Går det inte lika bra med printscrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Nej, det funkar inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 SKumt! borde funka, vadå händer det inget bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jag använder Fraps. Jag har massor av screens. Ska jag lägga upp några här? joo visst gö de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 SKumt! borde funka, vadå händer det inget bara? Precis... man tar en screenshot, och när man ska klictra in bilden i tex paint, så händer det inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag tycker att det är mycket bättre bildkvalitet i Fraps n i Hypersnap DX... därför andvänder jag oxxå Fraps, har nårra screens oxxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag tycker att det är mycket bättre bildkvalitet i Fraps n i Hypersnap DX... därför andvänder jag oxxå Fraps, har nårra screens oxxå... Nödvändigt att dra upp en 4 månader gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Tänk på att detta forum inte är så aktivt. Det finns topicar som det inte skrivits i på 4 mån på första sidan. Man kanske inte alltid tänker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 joo visst gö de Då lägger jag upp några screens här då. Jag har valt de fem bästa bilderna. Den första bilden visar ett bilvrak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Och här är ett bråk inne på kontoret. Det tyder på innre splittring. Redigerad 31 juli, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Den tredje bilden är min bästa bild, den är roligast. Här är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) På den fjärde bilden är Paulie tyvärr begraven i asfalten. Redigerad 31 juli, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 På den femte och sista bilden så är Tommy (som sitter i T-forden) instängd av både poliser och gangsters. Det slutade med att gangsterna dödade poliserna och sen gick jag ut och dödade gangsterna själv, så jag kom ut till slut. Här är bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 HAHA vilken orgie. Så jäkla overkligt bilen borde ha smällt. Såna där gammla skit bilar klarar inte sådär mycket bucklor å annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Dra inte upp trådar, Sebbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts