ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Skulle d inte va ballt me djur i vc?? typ folk som e ute å går me hunden, eller gängkillar som har värsta pitbullterrier som kommer å biter en om man e ovän me det gänget. Eller varför inte hemlösa katter typ?? Fan va skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Skulle d inte va ballt me djur i vc?? typ folk som e ute å går me hunden, eller gängkillar som har värsta pitbullterrier som kommer å biter en om man e ovän me det gänget. Eller varför inte hemlösa katter typ?? Fan va skoj! Jag är inte säker men jag tror att det kommer att finnas hundar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 lite kanske eller att kunna köra in i ett zoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 lite kanske eller att kunna köra in i ett zoo Njae kanske inte ett zoo men hundar, katter och fåglar. Tänk att kunna snipra duvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Njae kanske inte ett zoo men hundar, katter och fåglar. Tänk att kunna snipra duvor. Och sen ta hem och steka dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Och sen ta hem och steka dem! Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ni är inte kloka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Håller med till 100%! onödig post, men sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 nejnej...då härmar de ju Carmageddon cyklar skulle vara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ja inte nog med att man slår ner gamla tanter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 I gta london kunde man köra på fåglar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 En sak jag undrar med london är varför det flög ut fotbollar när man sprängde ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det finns inga hundar i alla fall, det är jag säker på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 En sak jag undrar med london är varför det flög ut fotbollar när man sprängde ett hus. Kunde man spränga hus? Dom enda fotbollarna jag har sett är dom i parken och på en liten fotbollsplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Kunde man spränga hus? Dom enda fotbollarna jag har sett är dom i parken och på en liten fotbollsplan. I vissa uppdrag skulle man spränga hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 I vissa uppdrag skulle man spränga hus. Ok. Det var så länge sen jag spelade det så jag kommer inte ihåg. Det kanske var en fotbollsstadio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts