Visa Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Finns det nåt soundtrack till NFS: Underground att köpa? det verkar så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 *host* Ladda ner låtarna, för det står ju vilka som gjort dem och vad de heter !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) Tack vare ditt inlägg kommer denna tråd att bli låst (:!!! Visa: Vet inte :^) kolla på ginza eller eacom Redigerad 31 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Tack vare ditt inlägg kommer denna tråd att bli låst (:!!! Visa: Vet inte :^) kolla på ginza eller eacom Japp, det är väl bra ! Visa: Du kan ju kolla på internet, Ginza eller någon annan butik! Eller göra det olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[ANTHRAX] Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 VADÅ låst! han sa ju att man kolla ginza eller ladda ner.. eller man får inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Nej på forumet får det inte förekomma diskussioner om warez/cracks/"ladda ner", you get the picture. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Soundtracket är uselt till nfsu, så jag håller på att fixa ett eget, men jag har bara kommit på några låtar som skulle passa: Fuel-Metallica Mona Lisa Overdrive-Juno Reactor Danger Zone-Kenny Loggins Kan inte nån ge mer tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 De bra låtarna spelas ju när man inte kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 De bra låtarna spelas ju när man inte kör. Allt det kan du ändra.. Jag har bara två låtar som spelas.. En när jag kör och en i menyn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Allt det kan du ändra.. Jag har bara två låtar som spelas.. En när jag kör och en i menyn.. Ändrar man det i menyn eller i systemfilerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Ändrar man det i menyn eller i systemfilerna då? Gå in i optionsmenyn > EA trax (ellervad det heter) Sen så ändrar du om du vill att en viss låt ska spelas i menu/race/all/off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Var ändrar man soundtracket då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts