Patrick Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Hej ! jag skulle vilja göra en egen bil som ersätter en annan. bilguiden som finns funkar inte för att jag inte kan se några bilder. 1.Undrar vilka program man kan göra bilar med lättast 2.Hur använder man programet te:x Zmodeler 3.Svara snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Hehe ja undrar me hur man använder zmodeler.. men de e typ ingen här som veet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Det är inget du lär dig på 5 min direkt! Måste nog läsa guider och sådant för att kunna fullt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Här har du en länk till en guide som visar hur man gör. http://zmodeler.nfscheats.com/docs/program...tor/zmtutor.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts