Visa Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Igår kväll surfade jag omkring här på forumet med min mobiltelefon Desvärre var det problem med att posta! Det såg skitgrymt ut när hela sidan hade laddats... men det går sk*tmycke pengar att ladda in hela html sidor... Men ni borde testa om ni har en slant över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 vad har du för mobbe Visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Det går väl inte få fram html sidor på mobilen heller !Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 vad har du för mobbe Visa? NGate eller var den heter. Spel mobilen du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Min mobil kan det också (3g-mobil Nec e606) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Pa min stod det (Sony Ericsson T68i): "The recieved from content server was to large" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag kan det säkert med min nokia 3660 men jag har inte fått igång wap på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Min mobil kan det också (3g-mobil Nec e606) Oh (:!!! mäktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Ähum... adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 är adressen på GTAsajten samma som på datan? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 allt är exakt lika/samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 hmmmm... jag har en sony ericsson T610. kan man gå ut på html sidor på den?? justnu har jag problem med WAP. Det står bara "kommunikations fel. försök igen eller kontakta leverantören av WAP känster." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 hmmmm... jag har en sony ericsson T610. kan man gå ut på html sidor på den?? justnu har jag problem med WAP. Det står bara "kommunikations fel. försök igen eller kontakta leverantören av WAP känster." Har du Telia? Skicka ett SMS med texten ONLINE till nummer 4466 och vänta tills det kommer ett SMS. När du öppnat det skall det efter ett tag komma upp en ruta där det står: "Inställingar mottagna, installera?" Svara ja där och vänta några sekunder. Slå sedan av och på telefonen igen så ska det fungera. OBS! WAP-tjänster fungerar inte när man har under 30 kronor på kortet (endast refill). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Så gjorde jag med min, och bytte sedan abonnemang till vodafone men nu funkar inte grps:en längre! har ringt till ktjänst men de säger att det är förinstallerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) hmmmm... jag har en sony ericsson T610. kan man gå ut på html sidor på den?? justnu har jag problem med WAP. Det står bara "kommunikations fel. försök igen eller kontakta leverantören av WAP känster." Nej du kan inte gå ut på vanliga html sidor med den. Jag ****** *** ett program till min t610 som gör att jag kan visa html sidor! Programmet heter WebViewer... EDIT: Desvärre så kostar det ganska mkt då du måste tanka ner alla bilder osv.. Tur att man fick 500.- ringpott Redigerad 25 februari, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts