Zyber Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) Skulle bli glad om någon kunde göra en logga till min kommande sajt. Jag bifogar en bild på hur jag ungefär vill ha loggan... ( ) Loggan ska bestå av en halv oval, och bakgrunden ska vara mörkröd. Det ska stå "Spelportalen" i mitten med vit text. Teckensnitt får ni välja själva, men gärna något som liknar Pricedown som används på exemplaret. Det vore bra om loggan vore lite "glänsande", ungefär som Logitech-loggan Storleken ska helst vara 800 * 150, men den får gärna vara snyggare än mitt exemplar. Redigerad 31 december, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Ok denna liknar logitesh ganska mycketHär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Ok denna liknar logitesh ganska mycketHär Endast seriösa svar tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Spelportalen hette min förra sajt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Spelportalen hette min förra sajt... nepp, den hette väl spelcentralen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 fick den inte så glänsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 nepp, den hette väl spelcentralen jag tror iof att scraw vet bättre vad sin sajt hette..... btw, jag tror ockiså att den hette spelportalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 fick den inte så glänsig Lite mörkare röd skulle nog vara bättre, och försök gärna få den lite glansig... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 zyber jag visade min på n0f, jag postar den här också: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) zyber jag visade min på n0f, jag postar den här också: Jo, jag vet att du postade där, jag har ju svarat också. Din var också rätt snygg skribb, men jag tror jag bestämt mig för den här av FerkurZ! Redigerad 1 januari, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 det förtjänar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts