marulf Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag har bara haft gta3 en dag så jag undrar, finns det olika sorters knark jag har bara testat slow ställ dig på en bil, ta en uzi och sväva iväg å peppra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag har bara haft gta3 en dag så jag undrar, finns det olika sorters knark jag har bara testat slow ställ dig på en bil, ta en uzi och sväva iväg å peppra det finns bara en knark sort det är Exosty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 det finns bara en knark sort det är Exosty Va?! Det enda som finns är Adrenaline piller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag har bara haft gta3 en dag så jag undrar, finns det olika sorters knark jag har bara testat slow ställ dig på en bil, ta en uzi och sväva iväg å peppra Var har du hört att Adrenaline Piller skulle vara knark?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Var har du hört att Adrenaline Piller skulle vara knark?? Jag tror han gissade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 men e inte slow en drog finns det annan skit och var hittar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 men e inte slow en drog finns det annan skit och var hittar man den? Nej det finns ingen annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 men e inte slow en drog finns det annan skit och var hittar man den? Nej ´slow´ är inte en drog och det heter inte slow utan Adrenaline Piller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Nej ´slow´ är inte en drog och det heter inte slow utan Adrenaline Piller Det har jag redan sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts