Barracuda Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jag fattar inte detta när jag dör hammnar jag utanför cross och bil-stadion. jag har klarat alla uppdrag där inne. men när jag startar nytt spel händer det samma sak. Hjälp! vad ska jag göra? jag vill inte starta där!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Därför att du dog närme till den än till någon annat ställe , tror jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Nej det kvittar vart jag dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 du kanske klarade alla dom uppdragen sist i speleT? eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 du kanske klarade alla dom uppdragen sist i speleT? eller nåt sånt det kan ju vara det men om jag gör ett typ brandbil uppdrag då? kommer jag till sjukhuset då? jag får pröva...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 det kan ju vara det men om jag gör ett typ brandbil uppdrag då? kommer jag till sjukhuset då? jag får pröva...... Hmm.. du kanske har sparat där i närheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 nä man behöver inte klara alla upgifter däriofrån jag har börjat utanför innan jag började göra tävlingarna på stadion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts