2fast4you Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 LOL! säger jag då.. Jag äger på driftbanorna.. Kolla på poängen säger jag bara..!! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 imorgon kommer tävlingen vara slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 på första plats : Game x på andra plats : jag på tredje plats : azi pazi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 på första plats : Game x på andra plats : jag på tredje plats : azi pazi Weee! Jag vann! Ny tävling 2fast4you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gnage1 Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Ja har fan fått 30000 i drift . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Ja har fan fått 30000 i drift . 30000 ? Okey? Då är du nog långt ner i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gnage1 Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 men asså inte hela tävlingen utan på ett å samma glid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 men asså inte hela tävlingen utan på ett å samma glid. Har fått över 60000 på ett glid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 lite sent men skit i de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 (redigerad) lite sent men skit i de Märkte du inte att topicen var lite gammal? Redigerad 8 oktober, 2004 av Playstationman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 lite sent men skit i de Jo litegrann kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hur fort har ni kört på nfs:u? Mitt rekord är 364,4 km/h med RX7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 jag sög som fan i nfsu Kunde knappt komma i mål i drag Men jag vill rekomendera ett spel som snart släpps, Juiced. Tycker det är skit bra. ska innehålla 50 bilar (att jämföras med nfsu2 som har 30). De finns hur mycket trim som hälst (har jag BARA hört). Spelat demot och grafiken (för är som bryr sig) är lika/bättre än nfsu. Jag kan bara ha shaders 1.0 (geforce 3 ti). Det flyter iaf med allt maxxat och i 1280X1024X32. Nog med reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 2fast4you år min kusse..ville va snäll .. Fan va Juiced verkar grymt ...laddar ner det just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 2fast4you år min kusse..ville va snäll .. Fan va Juiced verkar grymt ...laddar ner det just nu.. Om du är ny här Benny_Z, så ska du bara veta att det är förbjudet att snacka warez här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Om du är ny här Benny_Z, så ska du bara veta att det är förbjudet att snacka warez här warez??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Han menar väl demot Pimpen? tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 warez??? WareZ= olaglig spridning av mjukvara (t.ex spel, filmer, musik). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 WareZ= olaglig spridning av mjukvara (t.ex spel, filmer, musik). så man får inte prata om sånt... ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts