2fast4you Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) OK...Här är en liten tävling. Den somm har snabbaste tiden på vilken drag-bana som helst vinner Regler. 1. Man måste ha bildbevis (screenshot) om man är med och tävlar. 2. Man kan ha hur många tider med i tävlingen 3. Ingen trainer !!!!!!!!! Vinnaren utses den 22.01.2004 Redigerad 31 december, 2003 av 2fast4you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Tänk på att en del kan använda trainers så dom kommer upp i 800khm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 min tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 skriv vilken bana det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 på swec var det folk som kom ner i 19sekunder på demo banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Min tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Utklassning, Azi Pazi! (:!!! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/Utklassning.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Tänk på att en del kan använda trainers så dom kommer upp i 800khm... han skrev ju att inga trainers var tillåtna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 han skrev ju att inga trainers var tillåtna... Om du kollar så ser du att han editera efter Scraw hade skrivit det. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) jag äger er! ijuförsig har bäst på allt på min nissan skyline...plus den bästa boosten som jag kallar de http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/nfsu_riktig2.JPG Redigerad 1 januari, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Det skulle vara roligare att se vem som har fått den högsta drift-poängen. Min bästa drift gav ca 29000 poäng, den pågick i 3 kurvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jag äger er! ijuförsig har bäst på allt på min nissan skyline...plus den bästa boosten som jag kallar de http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/nfsu_riktig2.JPG Hur i hela friden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jag äger er! ijuförsig har bäst på allt på min nissan skyline...plus den bästa boosten som jag kallar de http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/nfsu_riktig2.JPG ok vem har du mutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Det skulle vara roligare att se vem som har fått den högsta drift-poängen. Min bästa drift gav ca 29000 poäng, den pågick i 3 kurvor. LOL! säger jag då.. Jag äger på driftbanorna.. Kolla på poängen säger jag bara..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Stellhell: vilken bana var det på? första gången jag körde, igår, fick jag ca 30 000 poäng, är det dåligt/hyffsat/bra på den första drift-banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 mitt rekord på glid är 216204 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) ok vem har du mutat Redigerad 2 januari, 2004 av 2fast4you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 LOL! säger jag då.. Jag äger på driftbanorna.. Kolla på poängen säger jag bara..!! jag har över 300.000 som bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Jag har en 240SX och jag har inte kommit mer än till bana 39.. Redigerad 2 januari, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts