2fast4you Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 varför finns inte the ultimate stunt park när jag har gjort allt rätt ?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 varför finns inte the ultimate stunt park när jag har gjort allt rätt ?? :'( För att du inte har gjort allt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) För att du inte har gjort allt rätt! jo det har jag gjort Redigerad 31 december, 2003 av 2fast4you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 jo det har jag gjort Uppenbarligen inte eftersom det inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 modding forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Uppenbarligen inte eftersom det inte funkar. jag har gjort det rätt det kommer ett save som heter "Luigi's Girls" som jag omöjligt ha gjort för att jag fick spelet i november och savet är från augusti 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Laddar du den saven då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Laddar du den saven då? jaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 jaaaa Va inte så jävla otrevlig om du nu vill att nån svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 E de på PC eller PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Detta kanske stämmer: Du köpte kanske ett begagnat ps2 i november och hanns sparade fil är kvar i minneskortet bara en gissning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Detta kanske stämmer: Du köpte kanske ett begagnat ps2 i november och hanns sparade fil är kvar i minneskortet bara en gissning Hur i hela friden hade du tänkt dig att han skulle kunna modda på ett PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Hur i hela friden hade du tänkt dig att han skulle kunna modda på ett PS2? Det går... Man behöver chippa sitt PS2 så det kan läsa brända skivor, sen tar man sin GTA3-skiva och stoppar in i datorn och kopierar allt till hårddisken. Sen ändrar man så det är som man vill, sen bränner man allt på en DVD-skiva och spelar. Ta-daa, ett moddat GTA3 på ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Det går... Man behöver chippa sitt PS2 så det kan läsa brända skivor, sen tar man sin GTA3-skiva och stoppar in i datorn och kopierar allt till hårddisken. Sen ändrar man så det är som man vill, sen bränner man allt på en DVD-skiva och spelar. Ta-daa, ett moddat GTA3 på ps2! Lättare att köpa det på datorn och modda annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts