Pico Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Just nu inträffade något ovanligt. Ja, ni kan ju se själva på bilden. Två polishelikoptrar jagar mig. Jag sätter mig i Huntern och skjuter en. Inte då, den och den andra flyger runt och försöker döda mig. Till slut kraschar jag ner i vattnet. När jag sedan hamnar utanför sjukhuset återvänder en av dem! Då har jag alltså råkat ut för GTA3 Freak's gamla bugg som han skrev om här för ett tag sedan! Men det var ändå en kul upplevelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Så va e problemet? ONÖDIG TRÅD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) coolt lite konstigt Redigerad 31 december, 2003 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Det brukar bli så om man dör nära ett sjukhus när man jagas av en eller flera helikoptrar. De hinner inte försvinna innan man vaknar till liv igen utanför sjukhuset och därför kan man se/höra dem trots att man inte är jagad längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Och kolla vadsom hände när jag körde lastbil idag då: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Sa du inte att du hade en hunter ? det där är ju en maverick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Så va e problemet? ONÖDIG TRÅD Ta det lugnt ffs! Peskele: Jo, jag flög Maverick till Huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Så va e problemet? ONÖDIG TRÅD Det där är ju ingen hunter det där är ju en Maverick!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Han kanske flög och hämtade Huntern!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Det brukar bli så om man dör nära ett sjukhus när man jagas av en eller flera helikoptrar. De hinner inte försvinna innan man vaknar till liv igen utanför sjukhuset och därför kan man se/höra dem trots att man inte är jagad längre. Jo men buggen är den att man fortfarande är jagad av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jo men buggen är den att man fortfarande är jagad av dom. Har bara haft en efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts