Optical Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 jag har gjort alla uppdrag åt dom som har en bokstav på kartan och köpt alla fastigheter och företag men nu få jag inga nya uppdrag. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Har du gjort uppdraget på strippklubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Har du gjort uppdraget på strippklubben? Nej, var ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Nej, var ligger den? Du sa jö att du köpt alla fastigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 HAHAHAHA!!! det är inte strippklubben det är malabui klubbb (kan inte hur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Stavning: Malibu Club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) i Malibu Club finns det en.. ehum.. lätt klädd flicka men i den där andra.. det är ett rosa P.. där e klubben Redigerad 31 december, 2003 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Ifallatt du undrar hur man gör uppdraget på strippklubben (jag vet, det finns miljoner trådar om detta) så ska du se på strippan i omklädningsrummet i ca 10 minuter!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 I TIO MINUTER ? Neej man ska bara göra av me 500 / 600 hundra kr. sen har man klarat de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Men är det det man ska göra för att komma vidare? köpa alla uppdragsställen?. En del säger att man ska klara ett visst antal procent så ringer Lance. Redigerad 3 januari, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jamen de e ju så man klarar en viss procent!!!! Koko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Kan någon som är i sina sinnens fulla bruk svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Kan någon som är i sina sinnens fulla bruk svara? Man måste ju ha alla fastigheter för att få 100% så då måste du alltså ha alla.. om lance kommer att ringa minns jag inte.. det är ju bara å spela å se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 strippklubben är väl pole position ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 strippklubben är väl pole position ? Japp.. det är ju ett P på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 HAHAHAHA!!! det är inte strippklubben det är malabui klubbb (kan inte hur det stavas) :"> Hoppsan jag läste lite fort :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 :"> Hoppsan jag läste lite fort :"> Det är ju sånt som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts