minigun Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jag använde fusk för att ta fram en Hotring Racer! Jag använde båda fusken som finns på GTAsajten men bilarna ser ju olika ut! Varför är de så olika? Ska det vara så? JAG FATTAR INGENTING!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jag använde fusk för att ta fram en Hotring Racer! Jag använde båda fusken som finns på GTAsajten men bilarna ser ju olika ut! Varför är de så olika? Ska det vara så? JAG FATTAR INGENTING!! Det kanske e två olika bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) Jag använde fusk för att ta fram en Hotring Racer! Jag använde båda fusken som finns på GTAsajten men bilarna ser ju olika ut! Varför är de så olika? Ska det vara så? JAG FATTAR INGENTING!! Ja, det är 2 olika bilar Fusket GETTHEREVERYFASTINDEED ger dig den hotringen som du kör på stadiumtävlingen Fusket GETTHEREAMAZINGLYFAST ger dig den hotringen som du kan få tillgång till via Sunshine Autos rätta mig om jag har fel men jag tror det är så Redigerad 31 december, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jag har en mycket lättare lösning SLUTA ANVÄNDA FUSK!!! När man fuskar visar man att man inte klarar av någonting Man tar alltså en genväg.. Det är så i verkliga livet också.. tro mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Ja, det är 2 olika bilar Fusket GETTHEREVERYFASTINDEED ger dig den hotringen som du kör på stadiumtävlingen Fusket GETTHEREAMAZINGLYFAST ger dig den hotringen som du kan få tillgång till via Sunshine Autos rätta mig om jag har fel men jag tror det är så du beat.. vadå stadiumet?.. den där stora "runda"? Det ska finnas en Hidden Package där också.. 59 an.. e den där inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 kl 20:00 till typ 00:00 är den stora dörren öppen och då kan man gå in och race:a där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 kl 20:00 till typ 00:00 är den stora dörren öppen och då kan man gå in och race:a där... Okej!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Det ska finnas en Hidden Package där också.. 59 an.. e den där inne? nej den är på parkeringen bakom stadion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jag har en mycket lättare lösning (:!!! SLUTA ANVÄNDA FUSK!!! När man fuskar visar man att man inte klarar av någonting Man tar alltså en genväg.. Det är så i verkliga livet också.. tro mig Jag använde bara fusk för att få fram en hotring snabbt för att testa en mod. För övrigt finns modden på GTAmods nu. ------------------------------------------------------------- Så det finns två Hotring Racers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Det ska finnas en Hidden Package där också.. 59 an.. e den där inne? (:!!! Nope, dock är den VID stadiumet. Typ på baksidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Det finns tre väl? Från Vice Trainern: hotrina hotrinb hotring De är olika. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 De finns ingen hotringracer bil bakom stadion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isak92 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 nej ett hemligt paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts