Zyber Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Som jag skrev i topicen så buggar GTAsajten.com i Mozilla och Mozilla Firebird. Den har gjort det hela tiden men jag har aldrig orkat skriva om det. Det gör inte så väldigt mycket, men det är rätt irriterande. Jag bifogar bild på hur det ser ut... Flashanimationerna blir helt fel (även nedräkningen till nästa GTA blir fel) och menyerna till höger ser skitskumma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Det är likadant med Netscape, Hultenius vet redan om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Skaffa IE istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Tycker att Internet Explorer 6.0 är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Det handlar om att ca 95% av besökarna använder IE därför orkar inte hultan fixa mozilla buggarna.. tror det var nå sånt iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 BigBear och Scraw: I will never turn to the dark side... Finns ingen webbläsare som är värre än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 97% använder IE vilket säger ganska mycket Hursomhelst. Jag håller faktiskt på med en netscape(Gecko)-patch just nu. Igår arbetade jag fram ett nytt menysystem som ser både snyggar ut och fungerar i webbläsare med Gecko. Det finns dock en nackdel... man kan inte högerklicka och välja "öppna i nytt fönster" eller liknande. Men det kanske jag löser senare nån gång. [Ni ska få se hur det ser ut snart, ska bara skaffa ett konto åt er först ] -Edit- http://www.gtasajten.com/dev/meny/ User: meny Pass: gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Skitsnygg meny Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 BigBear och Scraw: I will never turn to the dark side... Finns ingen webbläsare som är värre än IE. Luke.. I'm your father! Snygg meny, vad har du gjort dom i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) I html så klart.. vad annars? edit: @Zyber: DU visste väl att du kan tryck ctrl+t för att få upp en tab så du kan vara inne på flera websidor itaget istället för att ha massa olika fönster uppe? Redigerad 31 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Snyggt! Synd bara att man inte kan öppna nytt fönster... Skribb: WTF!! När kom du tillbaka? Jag trodde att du var bannad för eviiigt....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 utrym området skribb är tillbaka nä skoja bara (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 I html så klart.. vad annars? edit: @Zyber: DU visste väl att du kan tryck ctrl+t för att få upp en tab så du kan vara inne på flera websidor itaget istället för att ha massa olika fönster uppe? Jo, jag vet att man kan det. Och det är det jag gör också, men ibland händer det då att jag råkar trycka på stäng-ner-krysset så att jag stänger ner alla andra sidor som jag också har öppna. :"> Så när jag bara ska gå in och kolla på nått lite snabbt brukar jga ööpna ett nytt fönster, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[ANTHRAX] Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jag har ju internet explorer (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 ,Dec 31 2003, 19:40] jag har ju internet explorer (:!!! ja det har ungefär 3000 användare på det här forumet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[ANTHRAX] Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (:!!! JA VET DE :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 men varför skriver du "men jag har ju IE!varför säger du fel till mig för!!!" dom har ju inte sagt nåt till DIG du hade ju inte ens skrivit i den här topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 97% använder IE vilket säger ganska mycket Hursomhelst. Jag håller faktiskt på med en netscape(Gecko)-patch just nu. Igår arbetade jag fram ett nytt menysystem som ser både snyggar ut och fungerar i webbläsare med Gecko. Det finns dock en nackdel... man kan inte högerklicka och välja "öppna i nytt fönster" eller liknande. Men det kanske jag löser senare nån gång. [Ni ska få se hur det ser ut snart, ska bara skaffa ett konto åt er först ] -Edit- http://www.gtasajten.com/dev/meny/ User: meny Pass: gtasajten Ska GTAsajten få sånna där menyer så blir skit snyggt . Ska den få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jäkligt snyggt hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag ser ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts