Speeder Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 antons-sajt.wap.nu -Besök den gärna! Skriv också i gästboken! Eller lägg in adressen till din sida här under... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 hmm.. nån som kan tipsa om ett program man kan göra wap-sidor med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) min wapsida: tim.wap.nu skaffa en wapsida på: http://www.wap.nu Redigerad 31 december, 2003 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 min wapsida: tim.wap.nu skaffa en wapsida på: http://www.wap.nu Ja, det sid-verktyget är verkligen bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Det kostar ju 65öre/dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 hmm.. nån som kan tipsa om ett program man kan göra wap-sidor med? Du kan göra wapsidor i en vanlig textredigerare. xhtml och wml är nog de två skriptspråken att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Ingen fler som har en wapsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Fan é Wap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Fan é Wap? Internet i mobilen. Jag har ingen wapsida... ska nog inte skaffa en heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts