Jacker Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Till vilket format ska jag köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Till PS2 så klart På PS2 så kan du också köra multiplayer Det kan man inte på PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Till PC! Där KAN man köra multiplayer, snyggare grafik också, OCH.. ja.. just det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 ps2 ifall du inte har übersnabb dator. det laggar på min 1.83 ghzare + att det e mycket skönare med ps2 handkontrollen än tangentbordet. (ifall du itne har ratt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Till PC! Där KAN man köra multiplayer, snyggare grafik också, OCH.. ja.. just det! På PC är det krångliare att köra multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 PC tycker jag också. Och man kan ju köra på Internet där. Och om de skulle komma lite mods eller typ sånna saker är det ju roligare o ha de på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 På PC är det krångliare att köra multiplayer krångliare . På ps2 måste man väll typ köpa adapter eller va de heter? lr har jag fel? O sen e de väll bara o trycka på multiplayer på pc samnt ps2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 PC tycker jag också. Och man kan ju köra på Internet där. Och om de skulle komma lite mods eller typ sånna saker är det ju roligare o ha de på PC Man kan ju köra på internet på PS2 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) Man kan ju köra på internet på PS2 också Har jag sagt att man inte kan de eller? de e skit kul på pc om man har en ratt också Redigerad 31 december, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 På Playstation är det nog roligare, men på pc kommer det kanske skins, patchar moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Har jag sagt att man inte kan de eller? Jag höll på att skriva den posten medans du skrev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Köp till PC. Där kan du modda, plus att det är snyggare. Det laggar inte på min p4 2000 mhz med 510 i minne och g3 ti500 64 mb, på 1024x768 i upplösning, så det krävs inte jättemycket av burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Har jag sagt att man inte kan de eller? de e skit kul på pc om man har en ratt också Det kan man ha till Ps2 oxo ja grafiken e säkert snyggare på pc:en.. men det spelar inte så jävla mycket roll... för Ps2 har oxo jävlit bra grafik.. ps. erkänn att det suger på kryss boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 ps. erkänn att det suger på kryss boxen Varför skulle det göra det? PÅ Xbox är det t.ex. bättre grafik än på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Absolut PC, man kan ladda ner saker (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Vote: PC Modifikationer, editors, trainers, screenshots.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 ps. erkänn att det suger på kryss boxen hmm.. skulle det vara någon skillnad på kryss lådan mot för ps2? vote: PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 till pc... Konstigt att dom inte kan släppa exakt samma version till PC, så att det går att spela på en sugdator! (En PS2 har ca 300MHz) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts