Stoffe Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Är det nån som har det? Och vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Sure adda mig på msn: westerlund_333@hotmail.com Jag kan inte lira idag men i morrn kan jag nog.,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Sure adda mig på msn: westerlund_333@hotmail.com Jag kan inte lira idag men i morrn kan jag nog.,.... ok, bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jag har det!! fatta vad det äger!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 JAG BÖRJA SPELA DET HÄR SPELET I GÅR OCH DET ÄR EN SAK JAG INTE FATTAR HUR VÄLJER MAN VAPEN NÄR MAN SPELA PÅ INTERNET. SNÄLLA KAN NÅGON INTE BERÄTTA HUR MAN GÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 JAG BÖRJA SPELA DET HÄR SPELET I GÅR OCH DET ÄR EN SAK JAG INTE FATTAR HUR VÄLJER MAN VAPEN NÄR MAN SPELA PÅ INTERNET. SNÄLLA KAN NÅGON INTE BERÄTTA HUR MAN GÖR om du trycker på esc. när du spelar eller är död så kommer en svart ruta upp där du kan välja team, vapen och lite mer. hoppas du förstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jag har det!! fatta vad det äger!!! om du vill lira så säg bara din msn så addar jag dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 om du vill lira så säg bara din msn så addar jag dig min msn är: lol_lol57@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 min msn är: lol_lol57@hotmail.com aaa, bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Multiplayer kunde vara mycket bättre om man gjorde följande: 1. man ska ha extra magasin och inte extra skott som nu, man har 360 extra till thompson 2. man ska inte kunna hoppa så mycket men det fixar dde i nästa patch. 3. sniping borde vara mycket svårare. annars är det rätt coolt att spela på 32-64 player servers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 aaa, bra okej när tänkte du adda mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 kan man va me å spela ??? min msn: noj88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts