jollehojje Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag har då aldrig sett någon bild på något lik på vc bilderna. Jag tycker det är tråkigt.Dom kanske gjorde det så fult så dom inte tog någon bild.. Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 kanske inte vill att mammorna till barnen som ska köpa spelat ska se bilder på mördade människor så att dom sätter stopp för ungarnas planer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 antagligen vill dom inte avslöja hur alltind ser ut.. dessutom tror jag inte liken ligger kvar särskilt länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Åtminstone så borde dom göra så att ambulansen kommer och hämtar upp dom.Hoppas dom ligger kvar längre än på GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Åtminstone så borde dom göra så att ambulansen kommer och hämtar upp dom.Hoppas dom ligger kvar längre än på GTA3. Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vadå "Håller med till 100%!" har du inget bättre att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Håller med till 100%!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vadå "Håller med till 100%!" har du inget bättre att säga? Håller med till 100%! = håller med till 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag har då aldrig sett någon bild på något lik på vc bilderna. Jag tycker det är tråkigt.Dom kanske gjorde det så fult så dom inte tog någon bild.. Vem vet? Jag tror att dom inte har med nåt lik på nån bild eftersom han inte har dödat nån, men jag kanske har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 dom har nig inte hittat skjut knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 hehe......eller så på någon bild har dom tagit bort liken med något......vem vet...!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 hehe......eller så på någon bild har dom tagit bort liken med något......vem vet...!!?? Eller så står dom bara och skjuter rakt ut i luften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 dom sparar det smaskiga helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 dom sparar det smaskiga helt enkelt! Ja så är det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Håller med till 100%! = håller med till 100 % Vem var det som började med "Håller med till 100%!" egentligen? Alla verkar tycka det är asballt och skriver det hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vem var det som började med "Håller med till 100%!" egentligen? Alla verkar tycka det är asballt och skriver det hela tiden... Tycker det är asjobbigt....kan ni inte vänta till ni har något vettigt att skriva istället för bara Håller med till 100%!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag har en lösning! Nästa gång ni skriver "Håller med till 100%!" så får ni se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag har en lösning! Nästa gång ni skriver "Håller med till 100%!" så får ni se Hoppas det blir nått kul du kokat ihop!...hmm....när jag Quotade din så förstod jag precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ha, ha! Det där var riktigt smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ha, ha! Det där var riktigt smart! Hmm....det finns riktigt roliga grejer man kan exprementera med när man inte vill ha ett speciellt ord på ett forum....men det här var ju en översättning rakt av...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts