Arvid Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 När jag kommer tillbaka till salieris bar på uppdraget Lucky Bastard och öppnar dörren hänger sig spelet och sen kraschar det. Jag har försökt två gånger nu och det blev likadant båda gångerna. Vad är det som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Vid vilket tillfälle på You Lucky Bastard? Man går in i dörren mer än en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) Första tillfället, alldeles efter att man fått en ny bil i garaget. Btw, i början av det uppdraget efter cutscenen där man får se några tidningsrubriker om mordet på den där politikern så hade jag en colt detective special med 6 skott. Ska man ha det? Annars brukar man ju bli av med alla sina vapen innan man påbörjar ett nytt uppdrag. Redigerad 31 december, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 I lucky bastard så får man ju vapen av Vincenzo. Och installera patchen till Mafia 1.0 till 1.1. Om du redan har patchen kan du installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Det var nog bara en tillfällig bugg för när jag gjorde uppdraget för tredje gången kom jag vidare utan problem. danil, jag menade innan man går till vincenzo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) danil, jag menade innan man går till vincenzo. Redigerad 31 juli, 2006 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Arvid, hade inte du problem med ljudet i mafia? Om du inte redan har den senaste patchen så skaffa den illa kvickt!! Det fixade mitt ljud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Arvid, hade inte du problem med ljudet i mafia? Om du inte redan har den senaste patchen så skaffa den illa kvickt!! Det fixade mitt ljud! Jag löste problemet genom att inaktivera hårdvaruaccelerationen för ljudkortet och sen dess flyter spelet nästan utan några hack alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Hur gör du det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts