FeNg_ Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 SVENSK MAFIA SIDA Klicka där ---> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 är det du som har gjort den? isåfall, bra gjort! bara att jobba på designen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 mkt fakta! bra, men designen kan bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 +Mycket fakta -Stor text -Ful design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Du borde ta bort alla spoilers på sidan... Sarah- Luigi's dotter och Tommy's fru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jag vill ha bilder på skinsen också!!! ANNARS E DEN GRYMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Ja, det är jag som har gjort den. Jag har inte jobbat med den på länge men ska kolla upp det ni sa. Vad är spoiler? Var ska bilderna vara på skinsen? och vilka skins menar du? Ge tips på bra design. Vad är det för fel med stor text, eller är fonten ful? Jaja, jag har bara 10 mb i serverutrymme så det får inte plats med allt som jag hade planerat. Den stora frågan är: Vad är viktigast? Downloads eller Bildgalleri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Spolier = när man avslöjar nåt som kommer hända i spelet. Jag tycker att du ska prioritera filarkivet! Bilder hittar man överallt medans mods och liknande är mer sällsynta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Ja, det är jag som har gjort den. Jag har inte jobbat med den på länge men ska kolla upp det ni sa. Vad är spoiler? Var ska bilderna vara på skinsen? och vilka skins menar du? Ge tips på bra design. Vad är det för fel med stor text, eller är fonten ful? Jaja, jag har bara 10 mb i serverutrymme så det får inte plats med allt som jag hade planerat. Den stora frågan är: Vad är viktigast? Downloads eller Bildgalleri? skaffa en bättre server då, går att hitta överallt btw, spoiler är nått som avslöjer nått som händer långt fram i spelet (?) typ Så nu fick jag veta det fast jag inte ville...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Var ska bilderna vara på skinsen? och vilka skins menar du? Du hade hjort så att Tommy såg roligare ut och jag vill gärna se hur mycket roligare och du kan ju förslagsvis lägga dom i packetet med modden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Apostrofer finns inte i svenskan, bara så att du vet, man skriver Eriks, inte Erik's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Ok! Jag ska kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jo, jag har några tråkiga nyheter. Det har blivit något fel med servern så att man inte kan komma in på den, därför kan jag heller inte göra några uppdateringar på hemsidan. Men jag har hela hemsidan på min hårddisk så den blir inte så här ouppdaterad för gått. Jag kommer nämnligen att få Bredband snart och då får jag också ett nytt större serverutrymme på köpet. Då kan jag lägga in sidan igen och dessutom kommer den att vara uppdaterad. Så medan jag väntar på att få bredband så kan jag i lugn och ro fortsätta att jobba med hemsidan. Så håll ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ok! Jag ska kolla. Öö du vet att biler sidan inte fungerar väll!! Den fungkar inte när jag ska in på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Öö du vet att biler sidan inte fungerar väll!! Den fungkar inte när jag ska in på den Jag vet. Men du jag har MSN nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag vet. Men du jag har MSN nu. Kul Vad Är Den DÅ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Kul Vad Är Den DÅ??? danil89@spray.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 14 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 (redigerad) Köng Redigerad 14 januari, 2004 av FeNg_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Jävligt bra sida (vägrar censurera ord). Tycker bara att du ska jobba litepåtexten. T.ex i modarkivet; Länkarna kan väl se lite mer annorlunda ut n resten av texten. Det blir lite jobbigt att läsa. Du kan väl också göra länkar till dom andra arkiven så man slipper trycka på "tillbaka"? Eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts