Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 M mitt samurize hänger sig efter några klick på det. INstalerade nyss om det men samma sak. Har v 1.1 typ. Asså hänger sig typ. När man klickar upp samurize kommer ju en liten ikon i nere i högra häörnet. O på den kan man typ bara klicka en gång sen får man inte upp den rutan som kommer upp när man höger klickar på den. Aja plzz help. O sen en annan sak Tv scriptet. Hur lång tid ska det ta ungefär att hänta informationen? För min värkar nästan aldrig gjöra det . Kan det vara pågrundav norton typ eller? För norton kommer upp varje gång o säger att det är faligt o då kryssar ja i tillåt hela scriptet en gång. För de finns inget annat. som typ tillåt scriptet för alltit eller nått sånt. :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 gillar du ordet 'typ', eller? kolla om det finns i någon FAQ på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 så brukar det bli för mig ibland, och det ända sättet att fixa är att starta om samurize varje gång det blir så (funkade för mig iaf) fast nu har jag tröttnat på det, och jag använder inte tv scriptet längre. det är inte tvscriptet som sabbar samurizemenyn, men det är inte lika jobbigt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 så brukar det bli för mig ibland, och det ända sättet att fixa är att starta om samurize varje gång det blir så (funkade för mig iaf) fast nu har jag tröttnat på det, och jag använder inte tv scriptet längre. det är inte tvscriptet som sabbar samurizemenyn, men det är inte lika jobbigt längre Va menar du med starta om? Jag kan inte ens exita de ja måste ctrl alt del. Fast de brukar ända bara bli ett klick ända sättet för mig e o instalera om samurize för då kan jag klicka si sådär 7 gånger men sen så e de kaput . Men jag fixa min fråna om de där me tv scriptet varför de inte uppdaterar sig. Har fixat det. @the-copy typ jag gillar typ typ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Föresten. Måste man ha någon verision av samuriza innan man instalerar 1.01 eller va de är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts