SlipKnoT666 Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag undra om nån kan lägga in ett program som gör att man ser vilka och hur många hd som e kvar + kan ni ge mig en bra beskrivning om hur man använder programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 ööööööh om jag fattar rätt så undrar du om det finns ett program som visar hur många "paket" man har kvar hitta ett paket så säjet den t ex så här "56/100" så använder du hjärnan om du har nån och räknar ut så här liksom 100-56=44 då har du alltså hur många kvar... jo 44 paket kvar det va väll inte så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 men lol jag men så man ser vilka som e kvar också jag har bara 10 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts