StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 http://images.google.com/imgres?imgurl=www...DUTF-8%26sa%3DN (Gick inte skicka en bild..) Ctrl+C > Öppna ett nytt fönster > Ctrl+V Liten bild, jag vet.. skulle bara visa er att det finns sånna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 hehe.....Jag har fixat en låt på V-ROCK som heter you got another thing in comin" med judas priest....den e JÄTTE-bra!...har fixat HELA låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 vad har det med knogjärn att göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 ummmmm.....Hårdrocksmusik=Bli galen=slåss=slåss med knogjärn=????.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 lite långsökt kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det finns en topic på sidan 2 som heter "vapen" varför inte skriva där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det finns en topic på sidan 2 som heter "vapen" varför inte skriva där? Använde väl inte search funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Såg just första Rambo-filmen på kanal5, M60:n e ju skitgrym nu längtar jag ännu mer till GTA Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Såg just första Rambo-filmen på kanal5, M60:n e ju skitgrym nu längtar jag ännu mer till GTA Vice City. Den filmen såg jag med på medans jag pimplade bärs med ett par polare... Han är styv med sin M60 eller hur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Den filmen såg jag med på medans jag pimplade bärs med ett par polare... Han är styv med sin M60 eller hur.. Ikväll visar kanal5 The Matrix och Rambo II! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Såg just första Rambo-filmen på kanal5, M60:n e ju skitgrym nu längtar jag ännu mer till GTA Vice City. Jag tänkte på exakt samma sak. Jag hoppas poliserna är tillräckligt smarta att dom inte springer rakt in i en vägg när man står en våning upp. Hoppas det kommer att finnas polis snipers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 hehe....jo....kryp-skyttar..........såg också rambo-filmen.....elelr hur var han grym när han stog och peppra på den där macken.....?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Nu när många redan spelat VC skulle jag vilja veta om man kan man bära med sig alla sina vapen eller bara ett vapen från varje grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Nu när många redan spelat VC skulle jag vilja veta om man kan man bära med sig alla sina vapen eller bara ett vapen från varje grupp? wörd. det skulle jag ochså villja veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Bara ett vapen/grupp men det finns så många grupper så det är inga problem (förutom gruppen med "kortdistansvapen" (skruvmejsel, hammare, motorsåg, golfglubba, svärd mm.)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Bara ett vapen/grupp men det finns så många grupper så det är inga problem (förutom gruppen med "kortdistansvapen" (skruvmejsel, hammare, motorsåg, golfglubba, svärd mm.)) Lämnar man resten av sina vapen vid hideouten eller måste man slänga dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Om du hittar t.ex baseball träet och redan har macheten så kan du om du vill byta ut baseball träet mot macheten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Lämnar man resten av sina vapen vid hideouten eller måste man slänga dem? Man måste slänga dom (de försvinner) Men (vapen)affärerna har det mesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Va synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts