fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ett vapen som inte är med nånstans är ju knogjärnet! men det finns ju på vicycity.com....... http://www.rockstargames.com/vicecity/weap...screenshot1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Brass Knuckles kallas dom.. finns på vissa sidor ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ok, då har jag missat dom.. blev lite förvånad när jag hittade dom i lådan där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 hehe.....vice city kommer att bli FETT-KUL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Håller med till 100%!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 däckar man dom på ett slag då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 det beror nog på vem du slår och hur hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vem du slår?jag tror man knockar vem som helst med ett väl slaget slag i nacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vad är knogjärn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 saker av järn som du har på knogarna och slår folk med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 saker av järn som du har på knogarna och slår folk med Ja riktigt häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 eller hur.....det gör nog rätt ont och få en sån knoge på sig........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag har sett knogjärn med knivblad på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 nja överdrivet!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det finns alla sorters knogjärn... tex, med taggar på eller som du säger knivar... yuo name it lixom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag har sett knogjärn med knivblad på... det finns jag tror stallion vet vad de heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det finns alla sorters knogjärn... tex, med taggar på eller som du säger knivar... yuo name it lixom... Om det är knivar på är det ju inte knogjärn längre. Mer likt knogknivar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det gör nog rätt ont och få en sån box men knogjärn på sig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Om det är knivar på är det ju inte knogjärn längre. Mer likt knogknivar. Med knivar menar jag inte en köks-kniv utan bara själva spetsen som dom har satt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 sak samma, ont som fan gör det i allafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts