Curly Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Jag vill ha en logo till mitt forum i storleken 901*106, på logon ska det stå: Display forums Små krav: Ljusblå färgad bakrund, som det är på Invisionfree, tex. Gärna med små rutor som finns på GTAsajtens nuvarande logo. Gärna med bleknande färger i texten som i texten på GTAsajten nuvarnade logo. Kanske att det står med liten text: En del av Display Tacksam för.. uhm.. ja, en logo! OBS! Inget jultema eller liknande! Redigerad 30 december, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag skulle kunna fixa en, Skriv din Msn om du har någon såp kan vi snacka lättare En som jag har gjort: FyraN's Forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) crl_ot@hotmail.com Bara så att du vet: Jag vill inte ha en snurrande Redigerad 30 december, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Konstigt. Jag request-ade om en Film! logga och ingen ville göra en åt mig... Men jag gjorde en egen till slut så det är lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts