Arman Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Nu har jag ju hållit på med Film! i snart ett år så är det inte dags att byta steg? Ni kan väl klistra en Film! så uppdaterar jag hela tiden! Designen är väl okej? Stavningsfel finns det ju inte så skulle ni kunna pinna en Film eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 fan va du tigger ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 fan va du tigger ( ) Vadå tigger, är det inte sant det jag säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Vadå tigger, är det inte sant det jag säger? Haha du tyckte att du skulle bli mod eller nåt sånt va de också du tigger för jämnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 du tigger för jämnan ... och? Jag får väl "tigga" hur mycket jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag gillar när du skriver om film!! as interesant när det kommer listor å när det står om vissa filmer å så.. jag tycker att en Film tråd ska bli pinnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Skulle sitta fint det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Visst är det alltid kul att läsa en recension av en film, men varför klistra? Tråden är ju bara aktuell några dagar, tills den gått på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Tror han menar att han har en officel Film!-tråd som han uppdaterar/edit:ar varje gång det kommer nya bra filmer. Själv är jag väldigt missnöjd över att du satte Gudfadern I på fel tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Tror han menar att han har en officel Film!-tråd som han uppdaterar/edit:ar varje gång det kommer nya bra filmer. Själv är jag väldigt missnöjd över att du satte Gudfadern I på fel tid Ja, ni får ursäkta men bättre innan än efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Visst är det alltid kul att läsa en recension av en film, men varför klistra? Tråden är ju bara aktuell några dagar, tills den gått på TV. Men jag uppdaterar ju...! Jag ersätter den gamla med en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 ... och? Jag får väl "tigga" hur mycket jag vill! jag menade inget illa med de, men du tigger mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 jag menade inget illa med de, men du tigger mycket ... Bara ger goda råd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 ... Bara ger goda råd! de kanske skulle vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 de kanske skulle vara bra Lägg ner Kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 j*vligt bra ide så slipper hela Musik, Film & Grafik vara full med armans film topicar. nån som har sett XXX (triple X) är den bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 j*vligt bra ide så slipper hela Musik, Film & Grafik vara full med armans film topicar. nån som har sett XXX (triple X) är den bra?? Nä fy "bubblarns" det är skit usel... eller om man gillar overkliga å trist filmer... så visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 hehe fy ''bubblarns'' säger jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 *hint* TV-Tidning.. *hint* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 *hint* TV-Tidning.. *hint* Visst kan du betala upp till 20 kr...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts