GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 ok då postar jag min gammla här Du tog ju en annans bil och bara fixade lite på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 hu gå de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Går dåligt.... Freakets ford blev det error med så jag måste göra om den men jag ska fixa det inom en snar framtid... sen har jag märkt att jag har suttit och spelat väldigt mycket Doom 3 (E3 mässans version.) senaste veckan (som jag hittade i grannens buskar! ) Men jag ska försöka slita mig lite från D3 och jobba på med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Du tog ju en annans bil och bara fixade lite på den. nej inte den de var den första och andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 kan du inte ge mig den oklara versionen ? elr när den e klar sen lägga ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Ingen kommer få den före den andre. Jag kommer lägga upp liret på nätet när det är klart sen får ni ladda hem det därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Fan va coolt, kommer man kunna ladda ner spelet sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 nej inte den de var den första och andra Men du fick en andra chans och då gjorde du lika dant så...hmmfhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Går dåligt.... Freakets ford blev det error med så jag måste göra om den men jag ska fixa det inom en snar framtid... sen har jag märkt att jag har suttit och spelat väldigt mycket Doom 3 (E3 mässans version.) senaste veckan (som jag hittade i grannens buskar! ) Men jag ska försöka slita mig lite från D3 och jobba på med spelet. Yey! Du har fått igång det, var det drivrutinerna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Men du fick en andra chans och då gjorde du lika dant så...hmmfhh ja, men då gjorde jag en mini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Till alla: Eftersom ett virus (Så kallat "Parite.A/Parite-B" (*Grumbles*)) Attackerade min dator var jag tvungen att formatera om all skit så jag måste göra om alltihop, tyvärr. Men det är lugnt jag fixar det på nåt sätt. The-Copy: Jag fick igång det på en annan dator. Vet inte riktigt vad felet var.... Skulle vilja ha igång det på den här datorn jag sitter vid nu den är mycket kraftigare och skulle säkert klara det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Till alla: Eftersom ett virus (Så kallat "Parite.A/Parite-B" (*Grumbles*)) Attackerade min dator var jag tvungen att formatera om all skit så jag måste göra om alltihop, tyvärr. Men det är lugnt jag fixar det på nåt sätt. Därför skulle du gett ut det till någon så kunde den skickat det till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Dät lärde du dig att inte vara snål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts