the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Har du kommit något längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Är gamemaker bra? Jag har gjort spel länge, jag började med klik and play när det släpptes och det var ju otroligt!! Har GameFactory också, men det känns lite buggigt och gammalt nu. Och jag har ju inte råd med Multimedia Fusion (kostar över 1000 spänn). Såååå, vad är bäst GameFactory vs. Gamemaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 nepp, det är gta3_freaks från annan vinkel om man lägger lite tid o kolla på den så har han ritat dit en näsa . Tror han bara skulle visa att de såg ut som en gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) Är gamemaker bra? Jag har gjort spel länge, jag började med klik and play när det släpptes och det var ju otroligt!! Har GameFactory också, men det känns lite buggigt och gammalt nu. Och jag har ju inte råd med Multimedia Fusion (kostar över 1000 spänn). Såååå, vad är bäst GameFactory vs. Gamemaker? Öhm... har aldrig testat gamefactory.... men gamemaker är egentligen typ 75% click n play och 25% programmering och sånt jobbigt... men gamemaker är ju gratis iaf--- Nej jag har inte kommit så mycket längre på det... Jag håller på att sätta in lite bilar (det är lite drygt men.) Sen håller jag på att fixa gräset.... *EDIT* Jag har en bra/dålig nyhet om spelet (vilket ni vill/tycker... hehe.) Jag kommer bara ha med 1 bana i spelet.... men den banan kommer inte vara alltför liten, men det innebär också att laddningstiden kommer ta lite mer tid (bara lite inte speciellt mycket mer.) Banan kommer vara kanske ungefär som andra ön och halva första ön tillsammans i gta3... Därefter kommer jag behöva hjälp om jag ska programmera så man får uppdrag men det kanske jag får av mina kompisar... Redigerad 31 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Okej... kort uppdatering: Jag håller just nu på att lägga in Gta Freaks ford och fixa till så man kan köra den. Därefter håller jag även på att bygga upp staden lite till nu. När vi snackar om vapen och möjligheten att döda oskyldiga poliser etc så kommer man (Som det ser ut i nuläget.) bara kunna använda ett vapen som man bär på sig hela tiden. Sen poliserna kommer typ töja ut spelets release datum eftersom... jag fick hjälp att fixa poliser av min kompis då men... dom kutar bara omkring och skjuter allt de kommer åt så det lär jag måste fixa.... Därefter har jag heller inga andra fordon som åker omkring på gatan men det ska jag försöka fixa så snart som möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Paxx för att gö snutbilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 http://zw.hemsida.net/polis.jpg En snut bil. Inte så bra på att rita i paint . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 SF_COOL_SF: För det första: Amerikanska/Engelska polisbilar står det inte "Polis" på och det står definitivt inte "112" på dem heller... står nog inte deras telefonnummer på de amerikanska bilarna heller... åtminstone inte på taket Annars var den nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 VARFÖR AMERIKA bättre med sverige eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Det förstås.... jag skulle ju kunna göra Umeå som gtaspel.... Men jag tror ändå inte det står polisens telefonnummer på polisbilarna :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 det står det inte heller det står nummret til larmcentralen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag håller just nu på att lägga in Gta Freaks ford och fixa till Vilken av fordarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Den där forden... Dempaboy: Öööhh.... det är ju i princip samma sak.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ehm... en sak jag glömde i förra uppdateringen: Jag kommer lägga till vissa hus i staden som man kommer kunna gå in i (inte speciellt många men typ 15 - 20 stycken.) I dessa hus kommer det typ finnas gäng, poäng brickor (brickor som finns utspridda på banan för att skaffa poäng.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Kommer taket bli genomskiljnigt (stavning) så man ser vart gubben går ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Kommer taket bli genomskiljnigt (stavning) så man ser vart gubben går ? Nej men när man går på dörren kommer man hamna på en ny "bana" som föreställer innanför ett hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Nej men när man går på dörren kommer man hamna på en ny "bana" som föreställer innanför ett hus Jaha, coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Nu är det så att det står ett nummer på taken har jag för mig. och då skrev jag bara 112 för att ha något att skriva =). Om du vill att jag ska skriva något annat så är det bara att säga till =), Och det var en svensk polis bil jag gjorde. Redigerad 3 januari, 2004 av SF_COOL_SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Det står väl bilens nummer? t.ex Radiobil 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 det här verkar bli riktigt snyggt och roligt, säger bara lycka till! Har själv försökt på ett par gånger att göra ett gta liknande spel men aldrig lyckats men du verkar göra det så Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts