AE_Dave Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag håller på med ett gtaliknande spel i gamemaker (ganska mycket click n play men nåja... ) Men jag behöver lite hjälp med fordon, gubbar, hus och såna saker.... så om ni vill hjälpa mig med sånt så kan ni ju skriva här. Har fixat så man kan köra runt och sånt men inte att man kan plocka upp vapen och skjuta ihjäl folk men det kommer.... det kommer hehe jag skulle bli glad om ni kunde hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Jag håller på med ett gtaliknande spel i gamemaker (ganska mycket click n play men nåja... ) Men jag behöver lite hjälp med fordon, gubbar, hus och såna saker.... så om ni vill hjälpa mig med sånt så kan ni ju skriva här. Har fixat så man kan köra runt och sånt men inte att man kan plocka upp vapen och skjuta ihjäl folk men det kommer.... det kommer hehe jag skulle bli glad om ni kunde hjälpa mig jag hjälper gärna ( ) till! Redigerad 30 december, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Såna här projekt brukar det oftast inte bli något av..men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Såna här projekt brukar det oftast inte bli något av..men.... Har redan fått igång så det går att spela... Köttis: Öhm... hjärna? det är det du har i huvudet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag kan nog vara med, och betatesta och så också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Kan du ladda upp som det är nu? Vill också gärna vara betatestare om det finns nån sån plats ledig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Har redan fått igång så det går att spela... Oj! , coolt . Men det kanske inte blir så bra. Jag menar, det är ju inte lätt att göra spel själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) *EDIT* Fast det finns inte speciellt många fordon just nu.... Bara en motorcykel... (Alla fordon måste finnas i 360 vinklar alltså så att den kan snurra i 360* åt alla håll så att man kan köra åt alla håll.... (OBS: Bilar hus och allt sånt bör göras i .bmp, .jpg eller .png ) Redigerad 30 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 *EDIT* Fast det finns inte speciellt många fordon just nu.... Bara en motorcykel... (Alla fordon måste finnas i 360 vinklar alltså så att den kan snurra i 360* åt alla håll så att man kan köra åt alla håll.... (OBS: Bilar hus och allt sånt bör göras i .bmp, .jpg eller .png ) det ser ganska kul ut. får jag va beta testare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Bil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Till er som vill beta testa: Alltså... jag behöver inga beta testare... sry... Speeder: *danke* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Speeder den är väl från pixel gta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Speeder den är väl från pixel gta spel Det spelet blev inget ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 ok då postar jag min gammla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Grymt, grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 *EDIT* Fast det finns inte speciellt många fordon just nu.... Bara en motorcykel... (Alla fordon måste finnas i 360 vinklar alltså så att den kan snurra i 360* åt alla håll så att man kan köra åt alla håll.... (OBS: Bilar hus och allt sånt bör göras i .bmp, .jpg eller .png ) sakerna som ser ut som amerikanska fotbollar vad e det? P.S. om man markerar han ---> så ser han ond ut LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) sakerna som ser ut som amerikanska fotbollar vad e det? P.S. om man markerar han ---> så ser han ond ut LoL Haha, det gör han fan ! Redigerad 30 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 sakerna som ser ut som amerikanska fotbollar vad e det? P.S. om man markerar han ---> så ser han ond ut LoL Uhm... det ska föreställa människor... :"> Är dålig på att rita.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Framför människorna ligger bollarna vad e det för att människorna ligger ju i blodpölarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Framför människorna ligger bollarna vad e det för att människorna ligger ju i blodpölarna!!! Alltså människorna i blodpölarna råkade jag köra över med hojjen som står och ryker bredvid den överkörda brandposten..... man ser inte människornas föttero ch armar när dom går så alltså... eh ja... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts