Arman Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Har ni några nyårslöften...? Skriv dem här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 jag har inget nyårslöfte men jag brukade ha för. jag skulle ha fint på rummet, men ja....de va de aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Självklart man har ett! Jag måste sitta minst 2 timmar vid datorn varje dag ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Mitt nyårslöfte e att ALDRIG ha några nyårslöften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Mitt nyårslöfte e att ALDRIG ha några nyårslöften Haha lol Nej, nyårslöften är bara töntigt. Man håller det ändå aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Nej jag har inget. Men jag undrar om Stell har lyckats med det han sa förra nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Men jag undrar om Stell har lyckats med det han sa förra nyår. Vad va de för löfte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 typ.. hm... ehh.. ok Inte ligga kvar och slöa i sängen när det är skola Göra läxorna i början av veckan Inte köpa upp hela månadspengen direkt på första lunchrasten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Inte köpa upp hela månadspengen direkt på första lunchrasten Det där borde jag oxå lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag tycker det blir krångligt efter ett tag så glömmer man bort dom men mitt nyårslöfte e att ALDRIG (då menar jag det) ha nåra nyårslöften!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Typ att göra läxorna innan jag börjar softa vid datorn eller tv'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Har aldrig nyårslöften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Det där borde jag oxå lära mig Samma här ! Det blir väl att försöka spara pengarna till viktiga saker, hålla rent på rummet och inte sitta för mycket vid tv'n och datorn ! Försöka vara mer med kompisar och göra läxorna innan jag gör något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Brukar aldrig ta nyårs löften, men blir det nåt får det väl bli att göra läxorna först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 jag vet inte vad ni tycker om detta, men jag säger det ändå kom ihåg att nyårslöften har man för att man själv ska må bättre, inte för att imponera för andra eller dylikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 mitt nyårslöfte är att sitta vid datorn så mycket jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Vad va de för löfte då? Fråga honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts