Mr_link Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 jag ladda ner sånna roliga video klipp avi sen när jah skulle kasta så kastades alla utom 1 har försökt allt det går inte få bort den vad ska jag göra? varje gång jag ska kasta s¨år det att den används sen när jag ska kasta bler hela datan seg finns det nått program som kan ta bort sånna filer ?? har försökt allt!! pls help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 *notis* ojojoj, att man kan ha så mycket stavfel och grammatikfel i ett och samma inlägg, är otroligt. *notis* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 bråttom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 som du ser så gjorde jag de igen men jag behöver hjälp....snabbt min data e seg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Om du tar dig tid att skriva rätt så är det mer folk som fattar och kan hjälpa dig. Så är det för mig ibland också.. Starta om datorn och radera filen/mappen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Det funkar inte har testat allt! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 för det första var har du laddat hem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 en hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Gå in i felsäkert-läge och ta bort dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Det första inlägget var ett av de skabbigaste inlägg jag någonsin har sett. Att människor inte kan lära sej att skriva ordenligt så att man förstår. Dessutom såg jag ingen punkt, bara ! och ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Laddar upp en fil åt dig som fixar så'na problem med .avi filer. När du har fått hem filen så högerklickar du på den, väljer Installera, och nu ska du kunna ta bort filen. XP_AVIFIX.inf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 haha tack så mkt så bra =) !!.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Eller så kan man helt enkelt gå in i Nero eller Winrar och ta bort filen därifrån.. lätt som en pankaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts