Arman Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag har sett några av era andra bilder och dem är sk*tsnygga när ni gör dem i Photoshop. Skulle någon kunna göra en ny Film! logga? PS: Det måste vara ett ! i slutet av Film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Men ska du byta bort klassikern Arman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Men ska du byta bort klassikern Arman? Mmm.. min är Ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Neee Den är fin :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Ok... men då förbättrar jag den bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 själv såtycker jag inte heller att den är så vacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 själv såtycker jag inte heller att den är så vacker Därför vill jag ha en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Men den är väldigt ren och fin, så byt inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Så där...! http://server5.uploadit.org/files2/291203-nyafilmloggan2004.PNG och... http://server5.uploadit.org/files2/291203-nyafilmexpressloggan2004.PNG Redigerad 30 december, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Ok den nya var fin men det var mer känsla i den gamla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Ok den nya var fin men det var mer känsla i den gamla.. Hur menar du? Jag hade den ju inte så länge. Jag startade Film! för ett år sedan och då hade jag en logga... ska försöka leta efter den! EDIT: Hittade den! Denna kallar man en go och gammal känsla! http://server5.uploadit.org/files2/291203-logoavarman.jpg Redigerad 30 december, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 nja jag vette fan hur jag mena.. men det var mer Film känsla i den gamla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 nja jag vette fan hur jag mena.. men det var mer Film känsla i den gamla.. Då säger jag bara LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts