Funnylin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag ska vara ärlig: Expansionerna suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag ska vara ärlig: Expansionerna suger! Tribunal suger men inte Bloodmoon (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT3 Master Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Morrowind är lätt de bästa spelet i världen! Enda anledningen till att jag inte har expansionerna min dator som gör att det hackar hela tiden. Men när jag skaffar ny dator är de det första jag ska köpa. Jag är föresten på level 56 och har precis klarat det "story mission" där man ska in i nån megastor dörr. "At dusk and dawn" (ni som har klarat det förstår nog hur jag menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Är det läskigt? btw, utspelas det på medeltiden eller när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Är det läskigt? btw, utspelas det på medeltiden eller när? Det kan bli läskigt om man jagas av ett monster eller nått Ja, det utspelar sig på typ medeltiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Det kan bli läskigt om man jagas av ett monster eller nått Ja, det utspelar sig på typ medeltiden ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Verkar kul... kanske värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Så... Världen är enorm? Kan man välja vad man ska vara för ras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Finns det mänskliga fiender också? Typ fiende riddare eller liknande? Eller är det bara djur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 @ Scraw, Ja, världen är enorm... den blir ännu större om man skaffar Bloodmoon också. Man kan välja ras mellan: Argonian, en ödlelik varelse Breton, en människa som är bra på att trolla Dark elf, hyffsade på att slåss och hyffsade på att trolla High elf, smarta och bra på att trolla Imperial, en människa som är bra på att slåss Khajiit, en gående katt som är bra på att sno saker och öppna låsta dörrar Nord, storvuxen människa som är bra på att slåss och tål kyla Orch, vad ska man säga? Riktigt ful men är bra på att slåss men är inte populär Redguard, en mörkhyad människa om är jävligt bra på longblade och är snabb Wood elf, liten alv som är bra på pilbåge @ AE_Dave, Ja det finns mänskliga fiender... Men det finns ingen riddare på häst och en lång lans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 ok... Låter ju ganska trevligt. Ska nog sticka och köpa det så fort jag orkar masa mig till att plocka ut lite pengar från kontot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 @ Scraw, Ja, världen är enorm... den blir ännu större om man skaffar Bloodmoon också. Man kan välja ras mellan: Argonian, en ödlelik varelse Breton, en människa som är bra på att trolla Dark elf, hyffsade på att slåss och hyffsade på att trolla High elf, smarta och bra på att trolla Imperial, en människa som är bra på att slåss Khajiit, en gående katt som är bra på att sno saker och öppna låsta dörrar Nord, storvuxen människa som är bra på att slåss och tål kyla Orch, vad ska man säga? Riktigt ful men är bra på att slåss men är inte populär Redguard, en mörkhyad människa om är jävligt bra på longblade och är snabb Wood elf, liten alv som är bra på pilbåge @ AE_Dave, Ja det finns mänskliga fiender... Men det finns ingen riddare på häst och en lång lans Argonian och Khajiit låter bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 ok... Låter ju ganska trevligt. Ska nog sticka och köpa det så fort jag orkar masa mig till att plocka ut lite pengar från kontot... Om du nu kommer att orka gå och hämta pengar och köpa det så köp Morrowind - Game of the Year Edition, det innehåller Morrowind och expansionerna Bloodmoon och Trubunal. Den borde kosta ca 299:- det gjorde den på Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Om du nu kommer att orka gå och hämta pengar och köpa det så köp Morrowind - Game of the Year Edition, det innehåller Morrowind och expansionerna Bloodmoon och Trubunal. Den borde kosta ca 299:- det gjorde den på Game ..............299 :- för 1 spel + 2 expansioner? mäktigt billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 ..............299 :- för 1 spel + 2 expansioner? mäktigt billigt. Half Life + Counter-Strike och Oppising Force köpte jag för 199 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ledsen att dra upp en gammal tråd... Men nu har jag skaffat mig Morrowind som jag lovade för ett tag sen! Men jag fattar inte ett piss, och då menar jag det... Jag har klivit i land i början och valt namn, ras fått ett papper och gått vidare! Tagit en ring vid en tunna och kommit ut till en "by"! Jag har pratat med en som Letade efter sin ring så jag den till honom eftersom jag hade hittat den... Men vf ska jag göra sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ledsen att dra upp en gammal tråd... Men nu har jag skaffat mig Morrowind som jag lovade för ett tag sen! Men jag fattar inte ett piss, och då menar jag det... Jag har klivit i land i början och valt namn, ras fått ett papper och gått vidare! Tagit en ring vid en tunna och kommit ut till en "by"! Jag har pratat med en som Letade efter sin ring så jag den till honom eftersom jag hade hittat den... Men vf ska jag göra sen? Du kan göra vad du vill antingen följa storyn (det står på något papper hur du ska göra) eller så kan du vandra omkring, tjäna pengar, köpa vapen, och stiga level m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jaha, tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Det roligaste är att vara magiker.... Då kan man summon en massa gubbar så att man blir en arme... Min Karaktär: (kommer ej ihåg namnet) Wood-Elf Thieves LVL - 12 När det gäller moddar till morrowind är det nån som tankat och lirat nån mod till Morrowind? Gör nån banor? Redigerad 14 maj, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts