Jump to content

Morrowind

Fredrico
 Share

Recommended Posts

Här diskuterar vi Morrowind och alla expansions :wacko: Själv tycker jag att det är ett av världens bästa spel :angry: Jag har alla expansions också, Bloodmoon är roligast... Tribunal är jobbigt med alla otäcka lönnmördare -_- Men det är skoj på ön Solsheim med vargar och björnar... btw, hur blir man välkommen till Skaal? :unsure: Jag vill ha en sån fin rustning som soldaterna har där :angry: Men annars får jag nöja mig med min Stahlrim-rustning :angry: den är ball...

Nu hoppas jag att det postas mycket här! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är detta Morrowind? :D

Jajamen! :wacko: alla borde skaffa det :ermm: det verkar astrist i början när man inte fattar nått, men sen blir det skitkul och man kan inte sluta spela :P

Edit

@ Karate, det är ett rollspel, man kan göra lite vad man vill ;) man kan träna så man blir bra på att slåss med svärd eller yxa m.m. Man kan sno saker som man säljer och blir rik >_< man kan göra uppdrag för folk, man kan trolla olika formler :o m.m.

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är svårt spel. Tar så lång tid att gå upp i level med gubben

Skaffa en massa pengar och gå till t.ex guild of fighter och träna massor (:!!!:) det gjorde jag och kom till level 14 på fem minuter ^_^

Tips: gå till Hlormaren (ett stort fort), den ligger nordväst om Balmora, där finns en orch med en dyr hammare, en svartalv med en magisk glaskniv och en massa fiender (du får iaf lite träning) det är minst 15 personer där... på taket finns det en kvinna med Ebony Cuirass (värd 35 000:-) och Ebony Greaves (värd 22 000:-) döda henne och ta dom :lol: sälj det till t.ex RaVirr och ta samtidigt allt han har som du säljer tillbaka efter 24 timmar då han fått tillbaka sina pengar :P

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser man ovanifrån gubben eller kan man se gubben som i Vice City ?

Man kan välja att se i first person (dom i CS) och third person (som VC) ^_^

Gta_fan1 @ Det är tyvärr bara sp :P men det är skitkul (:!!!:) det som tillkommer i Bloodmoon är en ny ö med vargar, björnar, varulvar, nya vapen, nya uppdrag, m.m. I Tribunal vet jag inte så mycket utom att det är nån konstig stad eller nått, nya "djur", nya vapen, man verkar kunna ta med sig en medhjälpare som man ger en rustning och vapen... man verkar även ta med sig nått djur som bär saker åt en :lol: m.m

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor