Funnylin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 När den var normal kunde jag i alla fall skriva 3-6 posts per dag Där har vi en anledning att inte öppna den iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Där har vi en anledning att inte öppna den iaf! Men det är klart... Jag skärper mig ju nu! Vardagssnack är K-märkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ni kan väll istället snacka med dom som spammar ner den istället för att kolektivbestraffa. Kör med strängare regler och dom som inte kan behärska sig har inte i topicen att göra och får varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Hur blir det nu då? Får vi ett öppnat v-snack, eller förblir det som det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Hultan lär komma med svaret att det blir nästa gång forumet uppdateras Det känner jag på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Ja, nästa gång forumet uppdateras ska... nää Vänta 20 min så ska det vara fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Men nu gäller det för er att hålla er i skinnet. Tänk på att i Vardagssnack gäller extra hårda regler, mycket lättare att dra på sig en varning där än i någon annan tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Japp, Om ni spammar eller börjar "chatta" i v-snack nu så blir det varning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts