Misterwhoopee Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Sorry att jag kommer och gnäller lite, men jag tycker det är lite dålig koll på Vardagssnack, ibland dröjer det några dagar innan någon godkänner posterna, (Dock är inte situtionen sådan nu, men min post från i natt har inte blivit godkännd ännu! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vet. Glömmer faktiskt rätt ofta bort V-snack. Ska bättra mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Tycker v-snack nästan har dött ut efter att den moderatiserades(stavning?).. Man kanske skulle kolla om man kan göra den vanlig igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Tycker v-snack nästan har dött ut efter att den moderatiserades(stavning?).. Man kanske skulle kolla om man kan göra den vanlig igen.. Håller med lite där. Brukade posta i V-Snack förut men inte nu längre p.g.a det känns jobbigt på nåt sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) Den ligger en hel KLICKNING bort Fast det är inte det som är farligast, det farliga är att man inte ser den såväl och att det är som att skriva i en SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG chatt med 'regler' Redigerad 29 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vi kanske skulle öppna den helt igen, ett tag iaf och se hur det fungerar! Inläggen som ligger i vardagssnack nu är jättebra jämfört med de som postades för någon/några månader sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vi kanske skulle öppna den helt igen, ett tag iaf och se hur det fungerar! Inläggen som ligger i vardagssnack nu är jättebra jämfört med de som postades för någon/några månader sedan Men gissa varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Ja gör den vanlig igen, jag saknar den. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Tycker också Vardagssnack har dött lite, och med tanke på att inläggen blivit bättre tycker jag också att man kan testa att ha som förr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Det låter som en bra idé, och om det blir en massa spam igen kan man ju alltid återinföra full moderation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Kan man göra annat än att hålla med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Kan man göra annat än att hålla med? Nej, det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Öppna Vardagssnack ! Öppna Vardagssnack ! Öppna Vardagssnack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Ja gör den vanlig igen, jag saknar den. :'( Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag med Jaså du är tillbaka, välkommen igen.(orkade inte skriva i vardagssnack ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jaså du är tillbaka, välkommen igen.(orkade inte skriva i vardagssnack ) där har vi ett exempel som de flesta nog tänker orkade inte skriva i v-snakc de kommer bli dött om inte något händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ja! Öpnna vardagssnack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Nu blir det ju veckor mellan att jag skriver där... När den var normal kunde jag i alla fall skriva 3-6 posts per dag Vardagssnack!! var topicen man kunde skriva lite i, istället för att skapa en onödig topic, men man kan dock inte skriva en del frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Öppna den. Vem kan orka posta där nu Bara det inte blir som förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 jag har typ bara orkat skriva 2grr för att det måste accepteras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts