minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Wild Metal, vad är det för spel? Är det roligt? Värt att tanka hem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Funkade inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vad handlar spelet om? Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Är det ingen som har det eller vet vad det är eller om det är bra. Jag vill faktiskt veta innan jag tankar hem 170 mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 jag vill också veta fst jag inte kommer att tanka hem det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag tankade hem det över natten (lät datorn stå på). Mycket skumt spel. Inga hjälptexter eller någonting! Man startar nånstans mitt ute i ett stort bergigt område och ska samla ihop 8 lådor som finns utplacerade i området. Själv är man en svårkontrollerad pansarvagn (ni känner igen namnet Rhino va? ) men man lär sig kontrollerna efterhand. Lite här och där finns vakttorn och andra pansarvagnar som man måste skjuta ner eller åka förbi, samt en jobbig helikopter som är överallt och släpper bomber Som sagt, områdena är väldigt skuma och musiken med. Tyvärr kunde jag av någon konstig anledning inte ta screenshot. Spelet är nog ganska tråkigt i längden (har bara klarat första banan) men det är ändå så mystiskt och intressant på något sätt så man vill fortsätta spela det... 170 mb är inte så mycket att ladda ner (bara en timma med 0.5 mbit) så jag tycker ni ska prova det iaf (om ni inte har 56k/ISDN vill säga ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag tankade hem det över natten (lät datorn stå på). Mycket skumt spel. Inga hjälptexter eller någonting! Man startar nånstans mitt ute i ett stort bergigt område och ska samla ihop 8 lådor som finns utplacerade i området. Själv är man en svårkontrollerad pansarvagn (ni känner igen namnet Rhino va? ) men man lär sig kontrollerna efterhand. Lite här och där finns vakttorn och andra pansarvagnar som man måste skjuta ner eller åka förbi, samt en jobbig helikopter som är överallt och släpper bomber Som sagt, områdena är väldigt skuma och musiken med. Tyvärr kunde jag av någon konstig anledning inte ta screenshot. Spelet är nog ganska tråkigt i längden (har bara klarat första banan) men det är ändå så mystiskt och intressant på något sätt så man vill fortsätta spela det... 170 mb är inte så mycket att ladda ner (bara en timma med 0.5 mbit) så jag tycker ni ska prova det iaf (om ni inte har 56k/ISDN vill säga ). hmm.. 170MB.. 12H/dag Det får jag hem på 5-6dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jaja, jag får väl kanske tanka det. Men inte nu. (0.5 mbit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 orkar inte testa :/ även om jag har 8mbps, kanske någon annan dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Ska tilläggas att bana 3 är j*vligt stor och med riktigt stora berg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Är spelet i 3d eller hur ser det ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 För mig tog det 5 min att tanka hem! Minigun@ ja det är i 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Eftersom några av er trånar efter screens så ska Generöse skribb( ) ge ut lite sådana! Jag fattade inte hur man styrde så jag började shotta screens där man börjar http://www.grendosa.com/dump/WinEnv%202003...02-46-31-42.gif http://www.grendosa.com/dump/WinEnv%202003...02-46-47-92.gif http://www.grendosa.com/dump/WinEnv%202003...02-47-07-26.gif J*vligt tråkigt spel, tycker jag. Men jag ska försöka klara det, bara för att det är från Rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts