Mikolan Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Mattias Mikkola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Mattias Mikkola Fan va grymt namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Seriöst varför ska dom göra det? Jag tror Hultan längtar lika mycket som vi andra efter nästa GTA spel. Ska ni också börja dra pengar från R* nu också? Tycker ni inte att dom har tillräckligt med jobb att sätta ihop nästa GTA spel? Och för att inte tala om alla anklagelser och stämningar som dom får emot sig. Desto mindre pengar dom har, desto mer tid till nästa GTA spel, sen måste allt testat, moddas, musik, miljö, fordon osv. Hultan gör ett väldigt bra jobb men varför ska R* behöva ge han pengarna i så fall? Om ni vill ge han pengar ta från era egna pengar då... Men ni kanske också vill paja för R* precis som alla själviska #####. Herregud...Vill ni stjälpa eller hjälpa Rockstar Games och Take2 med att få fram ett nytt bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Rockstar aint gonna give shit till Hultan... Då kan de väl ge de andra 1000 GTA sidorna pengar också. tsss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Kommer nog inte funka...(tyvär) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag håller med Cortez med att R* inte ska ge Hultenius pengar utan vi som uppskattar hans jobb!! Jag skulle gärna skänka en slant till honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 ADRIAN.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 ADRIAN.S med tanke på vad Cortez skriver drar jag tillbaka mitt namn Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Ååh... vad dum jag är: Mikael Bengtsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 det var en bra ide.men jag tycker att vi lägger ner det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Patrick F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Daniel D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Erik A (Onödigt att dra upp en gammal topic?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 vad är det för fel på den här sidan??? Man vill att rockstar ska ge en fan lön för att han har en hemsida, precis som många hundra andra gör, men bryr sig inte om att ens lägga till den enda sidan som kämpar för ett GTA till GC som länk... FY SKÄMS GTASAJTEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 christoffer berglund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 christoffer berglund nödvändigt att dra upp en såhär gammal topic? det blir inget av namnlistan iaf.. Gay-Olof Alfredsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Alexander P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Robin Fransson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Bill Gates. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Alexander Collin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts