Sirius Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Tänkte att vi är rätt många som går i 8an/9an, så det skulle vara intressant och se vad ni fick. Själv så är jag är jag rätt nöjd med 255, men jag måste fortfarande höja mig med åtminstone 20 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Null Vote ( går i trean ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Joo, jag är nöjd ! Orkar inte skriva ner alla betyg jag fick ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) G i allt fick det i 8an också,, Redigerad 29 december, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag är rätt så nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Null Vote ( går i trean ) Erm, då behöver du väl inte skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Null Vote (går i ettan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Null Vote (går i ettan) lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 lol Inte ettan med benämningen lol! Om jag är nöjd? Nope...fick bara betyg i ett ämne så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag är inte nöjd, fick g i alla ämnen.. Men jag ska skärpa mig, får bli mindre data och mer skol arbete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) Jag är inte nöjd, fick g i alla ämnen.. Men jag ska skärpa mig, får bli mindre data och mer skol arbete.. Samma här, fast jag fick ett par VG:n, men jag måste bättra mig ändå.. @Funnilin: Jag fattar, det såg roligt ut. Redigerad 29 december, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag fick 6 VG och 3 G. Är väl ganska nöjd men jag kan göra bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag är inte nöjd, fick g i alla ämnen.. Men jag ska skärpa mig, får bli mindre data och mer skol arbete.. Samma för mig, fast jag fick vg i bild och so. Jag måste verkligen jobba mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 lol Ettan på gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Inte ettan med benämningen lol! Om jag är nöjd? Nope...fick bara betyg i ett ämne så... Ett ämne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Null Vote (går i ettan) Man får betyg i gymnasiet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Man får betyg i gymnasiet också Nähää, menar du de Får dom senare, hösterminen é slut é januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 får betyg nästa år (går i sjuan) hoppas på någravgn kanske något mvg till och med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 fick 9 VG+ så nej, jag e inte nöjd Nästa år blir de MVG (hoppas jag) och tillsammans med mina 3 mvg just blir det "ok". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Ett ämne? Har väl inte den högsta närvaron på lektionerna om man säger så. Pallar inte skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts