danil89 Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 (redigerad) Jag har spelet och jag tycker att det är jätte-kul. Det är bra grafik och ljudet är bra tycker jag. Det är häftiga bilar. Min favoritbil är Ferrari 360 Spider. Min favoritbana är Island Outskirts. Det är lite svårt att styra på grund av att det tar någon halv sekund från att jag vrider på ratten till att bilen svänger. Kan man fixa det? En till sak- Kan man göra så att man kan köra trafikbilarna? Skriv vad ni tycker om spelet. Redigerad 29 december, 2003 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jag har spelet.. men jag har bara lirat det typ 2grr.. Kör hellre Underground! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vad är det för speciellt med NFS Underground? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vad är det för speciellt med NFS Underground? Underground är roligt! Men det är NFS HP2 också. Jag har Underground och jag har haft Hot Pursuit 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Men är det någon speciell inrikting på Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Men är det någon speciell inrikting på Underground. Det menar du inte?! Det är ju helt ny stil. Det handlar ju om streetracing i stan nu. Hot Pursuit suger jämfört med underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) Det menar du inte?! Det är ju helt ny stil. Det handlar ju om streetracing i stan nu. Hot Pursuit suger jämfört med underground. Nej Nej Nej!! Är du dum??! Hot Pursuit är BRA! Men det är Underground också. Men det är MYCKET snyggare bilar i HP2, jag menar inte grafikmässigt, men bilarna är snyggare, typ Ferrari, Porsche, Mercedes och Lamborgini mfl. I Underground finns typ bara japanare och koreanska bilar. + Golf GTI som är min favorit från Tyskland. Ford och något mer... I HP2 finns Poliser vilket också är ett stort plus. Slutsatsen blir att spelen är ungefär lika bra, men HP2 är absolut inte sämre! Redigerad 1 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Men det är ett streetracingspel! Man moddar ju bilarna så dom blir snygga mycket mer personligt. Man moddar inte en Ferrari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 EvilOL: så du gillar att trängas i stan. Jag gillar iallafall att köra i blandade miljöer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Håller med faktiskt. Banorna i Underground är FANTASTISKT ovarierade, alltid inne i staden och man blir ganska less efter ett tag. I HP2 är det som sagt fina varierade miljöer. Men det finns en viss tjusning i streetracing också, visst gör det. Och båda spelen är faktiskt mycket högklassiga. (:!!! Men man får INTE säga att HP2 är sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) Men det är ett streetracingspel! Man moddar ju bilarna så dom blir snygga mycket mer personligt. Man moddar inte en Ferrari. Självklart att man inte moddar en Ferarri. Men även om en del av bilarna (Japanarna och Koreanarna) kan bli ganska snygga (faktiskt ) om man stylar dem och sätter på lite klotter, så gillar jag inte dessa "plast-bilar" särskilt mycket. (:!!! Jag brukar ju kalla Toyota för: Toyota. Redigerad 1 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Självklart att man inte moddar en Ferarri. Men även om en del av bilarna (Japanarna och Koreanarna) kan bli ganska snygga (faktiskt ) om man stylar dem och sätter på lite klotter, så gillar jag inte dessa "plast-bilar" särskilt mycket. Jag brukar ju kalla Toyota för: Toyota. Toyota Supra är den enda bra bil som Toyota har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Toyota Supra är den enda bra bil som Toyota har gjort! Precis min åsikt. Men jag kan ändå inte säga att jag gillar den särskilt mycket. Men med lite style så blir den rätt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Men Toyota Avensis och Corolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Men Toyota Avensis och Corolla. dem suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts