Pain To ThE MaX Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jo, när jag har problmet så är ljudet i datorn mycket lägre än normalt. Volymen är inte ändrad. OCh om jag strtar dxdiag och klickar på ljud så krashar dxdiag. Men om jag startar om ett par gånger så fixas det igen. Jag testade att installera nya drivrutiner till min ljudkort (ac97) men det hjälper inte. Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jo, när jag har problmet så är ljudet i datorn mycket lägre än normalt. Volymen är inte ändrad. OCh om jag strtar dxdiag och klickar på ljud så krashar dxdiag. Men om jag startar om ett par gånger så fixas det igen. Jag testade att installera nya drivrutiner till min ljudkort (ac97) men det hjälper inte. Någon? Nu vet jag att det är wave i ljudkontroller som automatiskt sänks ner till en mycket låg nivå. Det är dock inte cods fel efterson jag undvikit att spela det i en dag och endå fick det. Jag har också installerat om DirectX men på första omstarten efter installationen så var ljudet lågt igen Jävla skit problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Exakt det problemet hade jag för ett tag sedan, jag var tvungen att höja volymen hela tiden, men så slutade det att sänkas automatiskt, för jag har inte gjort något åt det och jag har inga problem längre heller...såå..det kanske fixar sej om du har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 jamen, att det var fönster du pratade om ! Det förklarar saken! Föntser ® © (ms) (dnc) (comcoa) har egen vilja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts