Gutsman Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 jag hade tänkt infrskaffa detta men så kom jag att tänka på en sak. finns det nån rekomenderad anslutningshastighet om man ska klara sig någorlunda bra med det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 man måste ha bredband, alltså tror jag att man minst måste ha 2mbps, kanske funkar med Telias 0.5mbps, men det är ju inget riktigt bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 i alla guider å så står det 0,5 mbit.. jag har det å det funkar suveränt titta typ på www.se.playstation.com.. tror deras sida e så iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 om det ska funka med o,5 så kommer jag klara mig ska lalla ned och köpa en om några timmar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 ok, jag har det inte så jag hade ingen aning, men Telias 0.5mbps är inget riktigt bredband, så det borde ju inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Man kan ju alltid lämmna tillbaka om det inte skulle gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag har Chello [1mbit] funkar perfekt...inge lagg....När du skaffar det säg till så kan jag adda dig...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 0.5 är ju ändå ganska snabbt, men ändå inte..hehe . Men jag vet ingenting så jag borde egentligen inte säga något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 aaa...men jag tycker Telias 0.5 verkar snabbare än chello...iaf när man laddar ner från telia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 köpte inte idag eftersom alla stans spelaffärer var stängda men imorn så blir det av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) ok...säg till om du har problem, för det hade jag... Redigerad 29 december, 2003 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Man måste ha bredband, som vissa sagt. Jag har 0.6 mbit, och det fungerar perfekt. Men Vigge, vad snackar du om? Telia 0,5 mbit inte bredband? Vad är det för skitsnack? Förresten, ni som tänkt skaffa Online-Adaptern, tänk på att ni måste ha spel som stödjer Network Play. Jag har själv bara Need For Speed: Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 jag säger till när jag pluggat in det om jag nu lyckas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 om man tittar på min gamla tele2 låda.. där mitt bredband (0,5mbit) låg.. det står på lådan att det bredband men jag tror du måste ha en router om du ska kunna använda nätverksadaptern.. om du inte har telia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag har en router så det är lungt allt som jag sa det funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag köpte en sån där adapter men va fan det går itne att connecta nån som vet varför? jag har Bredband (telia Adsl) + Router Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 jag har okså tänkt att köpa en sån adapter jag har telia adsl och en reouter.... nån som vet om det funkar bra med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts