saffecool Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Ska bort från forumet nån vecka för att det har blivigt så tyst så bye bye kommer kanske kolla in på min födelse dag! Bye bye Gtasajten's forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 sry ta det inte personligt men jag hatar de här "Hej då" breven... Vad är det för poäng med dem? Om du ändå kommer tillbaka senare så tror jag inte det har så mycket större betydelse om du skriver ett "Hej då" brev eller inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Alltid lika trevligt med alla dessa avskedsbrev Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 "Intresse klubben antecknar" man borde göra en hejdå topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 "Intresse klubben antecknar" man borde göra en hejdå topic Jaaaa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Gör du det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jaaaa! var de en bra ideè eller en förolämpning ibland kan de vara svårt att veta de, men jag tar de som en bra ideè Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 ångrade mig för detta forum är som ett till hem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 ångrade mig för detta forum är som ett till hem Skriv inga såna här brev när du inte vet hur du ska ha det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Alla säger att dom ska sticka.. sen kommer dom tillbaka efter några timmar gör inga såna här brev om ni inte vet precis hur ni(vi) ska ha det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 ångrade mig för detta forum är som ett till hem Men vad inovativt! Det har ju ingen sagt förrut. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts