Speeder Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Finns det nån här? Har problem med wap-registreringen, snälla hjälp mig nån! Har även problem med att överföra filer mellan dator och telefon, var och köpte en bluetooth "link" sak till datorn idag för 400kr, dom hittar varandra men när jag ska "synca" så vill dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 1. Telefonoperatör? 2. RTFM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 1. Telefonoperatör? 2. RTFM! 1. Telia (har gjort det dom står på hemsidan) 2. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 1. Telia (har gjort det dom står på hemsidan) 2. ?? read the f*cking manual Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 read the f*cking manual Jag har gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jag har Telia Refill och för mig gick GPRs och MMS servicen skitlätt. Det var bara att beställa och sen knappa in instälnningarna i luren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jag har Telia Refill och för mig gick GPRs och MMS servicen skitlätt. Det var bara att beställa och sen knappa in instälnningarna i luren. Knepigt... När jag försöker connecta en GPRS-anslutning så står det UPPTAGET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Vet inte hur det är med ericson... men med nokia skickade jag ett Sms där jag skrev Online och skickade nånstanns... Mina inställningar var alltså inte färdig inmattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Man reggar wap på telia.se Jag har en T300 och det funkar skitbra.. Sen till bluetoothen.. Va fan köpte du det för? Det är mycket billigare med IR ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Man reggar wap på telia.se Jag har en T300 och det funkar skitbra.. Sen till bluetoothen.. Va fan köpte du det för? Det är mycket billigare med IR ju.. Jag har reggat på telia och det funkar inte :'( Och bluetoothen köpte jag för att det är bäst och för att IR inte har så lång räckvidd Ps. Ska beställa en kamera också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jag har reggat på telia och det funkar inte :'( Och bluetoothen köpte jag för att det är bäst och för att IR inte har så lång räckvidd Ps. Ska beställa en kamera också hur ofta sitter man 10m ifrån sindator då.. Precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Bluetoothen är fixad men WAP problemet är kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts