Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det var ett litet småfel bara, funkar det för alla nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Yes.....men nu upptäckte jag en till sak....rutan close current tags och den andra är borta....så det är svårt att använda en färg + en font eftersom man då måste klippa ut ena [/nånting] och sätta längst bak....hmm hoppas du förstår vad jag menar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Härligt Hultan... hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm glömmde den... O ingen enögd smile... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 oj oj. vad fint det blev! och jag han se det innan jag åker. hej då. (1h kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Äntligen gammla smilies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 vi har inga gamla smilies väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 De med signaturen SÖG!! Jag måste ju a bort min skit snygga signatur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 dom här e gammla <---- inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det var dom ju inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nehe då var det på e likadannt forum då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det blev ju sk*t snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Men varför har vissa Post Icons blivit ändrade till vanliga smileys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Och dom som redan fanns innan på inlägg te.x den blåa leende blev en sån här -----> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 O MIN ENÖGDA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Yes.....men nu upptäckte jag en till sak....rutan close current tags och den andra är borta....så det är svårt att använda en färg + en font eftersom man då måste klippa ut ena [/nånting] och sätta längst bak....hmm hoppas du förstår vad jag menar!!! Hmm....får väl slopa optima och köra på den vanliga då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hmm....får väl slopa optima och köra på den vanliga då!!! Men då kan fortfarande trycka på Close all Tags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Men då kan fortfarande trycka på Close all Tags. Jo jag vet men om man tar tex. fonten optima + färgen blå så blir det så här-[blå][/blå] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Blir det? Test: TEST Det funka väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vad är till för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Blir det? Test: TEST Det funka väl? Om du tar en font + en färg måste du klippa ut en sådan [/Nånting] och lägga längst bak och det behövde man inte förrut....fattar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts