Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nu är äntligen Invision Board 1.1 installerat och konfigurerat! Jag har försökt att göra designen så lik den vi hade innan men på vissa ställen kan det se lite fult ut. De nya funktionerna är många och jag har inte hunnit testa alla men ni lär nog se vad som är nytt. Rapportera gärna buggar om ni hittar några! OBS! "Mark this forum as read" finns till höger nu, irriterande i början men man lär sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag tycker det ser fin fint ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hmm känns lite konstigt att ha "mark this forum as read" knappen på andra sidan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 det är bra det där med "important topics" står längs upp i varje "rum" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hmm känns lite konstigt att ha "mark this forum as read" knappen på andra sidan.... Håller med, det är det enda jag stör mig på... Men det är väll en vanesak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hmm känns lite konstigt att ha "mark this forum as read" knappen på andra sidan.... aa precisn jag hittade den inte först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag kan inte göra inlägg med knapparna(IMG,@,Quote+dom andra)för då kommer det bara upp en ruta där det står-Ett fel har uppstått under körning. Vill du göra en felsökning(funkar inte) Rad:304 Fel:Ett objekt förväntas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 blev visst en dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 (redigerad) Jag kan inte göra inlägg med knapparna(IMG,@,Quote+dom andra)för då kommer det bara upp en ruta där det står-Ett fel har uppstått under körning. Vill du göra en felsökning(funkar inte) Rad:304 Fel:Ett objekt förväntas Jag får också det felet... hmm.... Ska kolla upp vad som kan vara fel men det är inte lätt Det funkade från början, det är jag säker på... Redigerad 30 oktober, 2002 av Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 fet Kursiv Understruken Arial Times Courier Impact Geneva Optima Liten Stor Jätte stor blå röd lila orange gul grå grön www.gtasajten.com http://www.gtasajten.com/ bert_rumpa@hotmail.com Quote Code Ska nog vara allt... Uch, jag vill ha min enögda smile... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det går inte att använda Guided Mode heller när man skriver inlägg. Fel på rad 260. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 den enögda smileyn fungerar för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 För mig med...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 den enögda smileyn fungerar för mig! Ojj vad enögd den är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag tror det är nåt med windows xp, har ni xp funnylin och hultenius eller, för det blir så ibland på andra sajter också med den här datan, jag tror det kan fixas om man pular lite med säkerhetsinställningarna i verktygsmenyn, så brukar d va ibland med cookies och allt sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jo men det fungerade förut, jag är 100% säker. Jag klickade på knapparna som en dåre och allt fungerade, men nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag tror det är nåt med windows xp, har ni xp funnylin och hultenius eller, för det blir så ibland på andra sajter också med den här datan, jag tror det kan fixas om man pular lite med säkerhetsinställningarna i verktygsmenyn, så brukar d va ibland med cookies och allt sånt där Jo jag har XP....ska kolla inställningarna sen.....tycker det är lite segt att inte använda min specialtext! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 asså det här är ju inte alls bra, det är ju helknasigt, jag skriver det här i anteckningar och klippa in det i invboard för jag hinner inte skriva innan det där meddelandet kommer upp... även på "add reply" kommer det ju upp ibland, eller ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Sådär, fixat nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Sådär, fixat nu! tänkte precis skriva vilken hjälte du va men då kom skylten upp igen, vad gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts