Valle-Ball Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 ursäkta att jag kommer med en kommentar mig jag älskar också mafia av mi får den en 11/10 HÅLLER ME TE 1,000,000%!!!! håller på me å klara det hos en polare vi har precis klarat "you lucky bastard"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 HÅLLER ME TE 1,000,000%!!!! håller på me å klara det hos en polare vi har precis klarat "you lucky bastard"!! ja vet...det e de dåliga...när man klarat ut de så blir de tråkigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 ja vet...det e de dåliga...när man klarat ut de så blir de tråkigt.... ermm...jag har klarat av vice city, gta3 och mafia och alla blir tråkiga då Men i mafia finns det ju uppdrag man vill köra igen. I gta e det ju bara att "lalla" runt i staden. Freeride extreme är också ganska kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 ermm...jag har klarat av vice city, gta3 och mafia och alla blir tråkiga då Men i mafia finns det ju uppdrag man vill köra igen. I gta e det ju bara att "lalla" runt i staden. Freeride extreme är också ganska kul... Jag tycker Freeride Extreme var en riktig besvikelse... Förstörde mafia-känslan helt och hållet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jag tycker Freeride Extreme var en riktig besvikelse... Förstörde mafia-känslan helt och hållet! håller med men ändå....nånting man kan göra...brukar annars köra om uppdragen...alla är roliga men man kan tröttna...har inte det nu men när jag hade brukade jag spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 ermm...jag har klarat av vice city, gta3 och mafia och alla blir tråkiga då Men i mafia finns det ju uppdrag man vill köra igen. I gta e det ju bara att "lalla" runt i staden. Freeride extreme är också ganska kul... uppdragen e roliga men inte free ride extrem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 jag har snar klarat utt mafia men jag tror jag gillar gta3 lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 jag har snar klarat utt mafia men jag tror jag gillar gta3 lite mer mafia är bättre än gta 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts