Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Okej okej 2 vapen mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jo men i mafia är det så jävla mycket film! dom grymma grejerna visas i en jävla film sen får man peppra lite skoj va det, men jag ger den en 5a för handlingen och storyn! Gta e bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 GTA är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 8/10 här. Tycker om friheten att man kan åka ut på landet och skjuta jepparna i bilarna. Klart bättre än GTA 3, men att det är bättre än VC tror jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest arne-svenne-bertil Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 9/10 ...För att man inte kan åka till platser från uppdragen (tex flygplatsen) i freeride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag ger Mafia 10 av 10! För att spelet har fett skön grafik! FETT härlig story...man blir fan tagen! Bra musik..kan vara irriterande..men skön.. Sen så e bilarna sköna uppdragen....allt...!! Detta spel knäcker lungt gta3 och vc!! Jag vill fan inte ha några jävla kommentarer...behåll dom själva!! Slutsats: Mafia e fett härlig spel...lungt prisvärt...! Kämpa igenom missionen som jag gjorde så kommer det vara fett kul...man måste ha tållamod när man spelar Mafia (det hade inte jag ) !!!! Själv sitter jag o väntar på 2:n!!! BAJS PÅ ALLA SOM GER MAFIA UNDER 10!!!!!! och jag skiter i vad ni säger...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag ger Mafia 10 av 10! För att spelet har fett skön grafik! FETT härlig story...man blir fan tagen! Bra musik..kan vara irriterande..men skön.. Sen så e bilarna sköna uppdragen....allt...!! Detta spel knäcker lungt gta3 och vc!! Jag vill fan inte ha några jävla kommentarer...behåll dom själva!! Slutsats: Mafia e fett härlig spel...lungt prisvärt...! Kämpa igenom missionen som jag gjorde så kommer det vara fett kul...man måste ha tållamod när man spelar Mafia (det hade inte jag ) !!!! Själv sitter jag o väntar på 2:n!!! BAJS PÅ ALLA SOM GER MAFIA UNDER 10!!!!!! och jag skiter i vad ni säger...... ursäkta att jag kommer med en kommentar mig jag älskar också mafia av mi får den en 11/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Ska det komma ett till Mafia spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Fan får 9/10 av mig gillar bakgrunds musiken så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 av mig får det 12/10 den som tycker gta3 är bättre borde inte spela såna spel alls. på mafia kan man gå in i mer hus. grymmare bilar och grymmare vapen. gta3 är ju så %&/#¤ overkligt. normalt att det kommer militär och hela balleten på ett mord. lugnt bättre än gta3. men vc är bättre än mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Fan heller att vc slår maffia!!! Gta spelen är ju så jävlgt overkilga mot för maffia!!! Sådeså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Fan heller att vc slår maffia!!! Gta spelen är ju så jävlgt overkilga mot för maffia!!! Sådeså Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Vad gör det om spel är overkliga?!? VC har SÅÅÅ mycket mer djup än Mafia! Förresten så ser alla bilar i Mafia likadana ut. Realismen tar död på spelglädjen. Men Mafia är dock ett mycket välgjort spel och förtjänar 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Nej du där har du HELT fel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobby Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 mafia får absolut 9/10 det dåliga är texturerna som ser ut att vara moln ibland (dom är suddiga) och det dåliga med att en uppföljare inte kommit än. GTA 3 suger VC rocks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag ger Mafia 9/10 därför att allt är så bra som bara kan bli= verklihetstroget, den sköna gamla stilen, poliser, bilar, staden, uppdragen, vapnen. Det enda som man kan klaga på är några glitch's och buggar i ljudet men annars är det ett suveränt spel. Mafia regerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 9/10...mafia har mycke grymmare bilar....och bättre story... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Maffia får väl 6/10, de existerar ett antal buggar i spelet och de är så begränsat, man har så lite frihet att röra sig på. Plus att GTA3 och VC är spel som du kan starta och bara köra runt och flumma runt i för du han koppa ioch ha dig, sånt inns inte i Mafia. Där gör man story sen äre bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Mafia får 9/10 och vc får 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 mafia får 10/10 för jag trodde det va tråkigt men det va ju roligt... men jag vart lessen när jag hadde klarat ut det för det spelet va så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts